اخبار داغ

معین در آیین افتتاحیه رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج:

توانمندی‌های حوزه دیجیتال تجاری‌سازی می‌شود

توانمندی‌های حوزه دیجیتال تجاری‌سازی می‌شود
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: توانمندی هایی که در این دوره از رویداد سراسری تولید محتوای بسیج با آن اشنا می شویم مورد حمایت جدی قرار خواهند گرفت تا برای حوزه تولید محتوا مورد استفاده قرار گرفته و به نسخه تجاری برای اشتغال زایی تبدیل شود.
[

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «مسلم معین»، رئیس سازمان فضای مجازی بسیج صبح امروز در آیین افتتاح رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با بیان اینکه امروز در کشور ما به واسطه نگاه های جریانی و سیاسی به فضای مجازی اراده ویژه ای در جایی که تولیت اصلی این مسئله است برای ایجاد استقلال سایبری وجود ندارد گفت: اگرچه در بخش های مختلف این موضوع به شکل های دیگر دنبال می شود اما تا زمانی که فضا اینگونه باشد محکوم به مضاعف کردن توانایی خود در این زمینه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به اهداف این سازمان تصریح کرد: ایجاد یک جریان مقاومت و مستحکم با رویکرد پیش برنده برای مقابله با عملیان روانی دشمن از جمله کار ویژه هایی است که دنبال می کنیم.
,
معین ادامه داد: ایجاد یک نهضت فضای مجازی در سراسر کشور برای مقابله با عملیات روانی و جنگ سایبری دشمن و نیز ایجاد نهضت سواد بومی در رویدادهای فضای مجازی از جمله کار ویژه های ترسیم شده این رویداد است.
,
رئیس سازمان فضای مجازی با اشاره به اینکه این رویداد برای نخستین بار از سال ۹۷ آغاز شد گفت: در این رقابت بیش از ۷۰ محصول قابل گسترش در حوزه فضای مجازی به دست آمد که از آن میان ۱۰ محصول امروز در بازار کالاهای دیجیتال مورد ستفاده قرار می گیرد. 
,
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: در سال ۹۸ این رویددد در تمام مراکز استان ها بسیجیان این عرصه را به وجود آوردند و در نهایت مردم و متولیان امر به وجود چنین توانمندی در بین بسیجیان پی بردند.
,
 
,
معین با اشاره به اینکه این رویداد با حضور ۱۵۰۰ بسیجی در قالب ۵۰۰ تیم تخصصی برگزار شد تصریح کرد: این رویداد از نظر گستردگی بزگترین رویداد در حوزه فضای مجازی در تمام دنیا بود که از این میان ۱۱۸ تیم به مرحله نهایی راه پیدا کرده و در ۴۸ ساعت آینده با هم رقابت خواهند کرد.
,
 
,
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج خاطرنشان کرد: توانمندی هایی که در این دوره با آن اشنا می شویم مورد حمایت جدی قرار خواهند گرفت تا برای حوزه تولید محتوا مورد استفاده قرار گرفته و به نسخه تجاری برای اشتغال زایی تبدیل شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه