اخبار داغ

سردار نقدی در افتتاحیه رویداد سراسری تولید محتوای بسیج:

تنها ریسمانی که آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی به آن پناه برده، رسانه و فضای مجازی است/پیشنهاد ساخت انیمیشنی فاخر با موضوع فتح بیت المقدس

تنها ریسمانی که آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی به آن پناه برده، رسانه و فضای مجازی است/پیشنهاد ساخت انیمیشنی فاخر با موضوع فتح بیت المقدس
دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با سخنرانی سردار نقدی آغاز به کار کرد. سردار نقدی در این مراسم پیشنهاد ساخت انیمیشنی فاخر را با موضوع ورود سپاهیان اسلام از جمله نیروهای سپاه قدس، حزب الله لبنان، حماس و … را با الهام از فتح مکه توسط سربازان اسلام به رهبری پیامبر دادند که بسیار مورد توجه قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس اظهار کرد: تا ابد مدیون شهدا و رزمندگانی هستیم که چنین حماسه ای را آفریدند و برای جهادی که اکنون ما در آن هستیم از خداوند استمداد می طلبیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

, ,

, ,

نقدی با بیان اینکه آمریکا در تقابل با ملت ایران در طی این چند ده سال از پیروزی انقلاب اسلامی شکست خورده، گفت: آمریکا در حال حاضر یک ورشکسته به معنای واقعی است. در مقوله اقتصادی، آمریکا ۲۳ هزار میلیارد دلار بدهی خارجی دارد که باعث شده این کشور که ادعای خروج ادوات کثیف صنعتی را در قبال راه اندازی صنعت تمیز و نرم می کرد اکنون به خام فروشی و نفت و زغال سنگ بپردازد. چرا که این ورشکستگی اقتصادی ضربه ای به کشور آمریکا زده که مجبور است ادوات صنعتی و کارخانه های استخراج خود را دوباره راه اندازی کرده و برای تامین اقتصاد و بدهی های خود به خام فروشی بپردازد.

,

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در عرصه ی سیاست نیز آمریکا یک ورشکسته به تمام معناست. در داخل خود آمریکا پرچم آمریکا به عنوان نماد زورگویی و سلطه گری به آتش کشیده می شود. آمریکا دشمن خلع سلاح شده ای است که اقتصاد و سیاست داخلی و بین الملیش ورشکسته است، روزی نیست که در یک نقطه ی آمریکا یک ناآرامی شدید و اعتراضی نباشد. در عصه ی نظامی نیز همه ی دنیا اکنون می دانند که ارتش آمریکا دیگر انسجام و قدرت قبل را ندارد و به پشیری نمی ارزد و توانی ندارد و یک طبل توخالی است.

,

, ,

, ,

وی گفت: امروز تنها جایی که آمریکا در مقابله با ایران و جبهه مقاومت، به آن پناه برده عرصه ی رسانه است. تلاش می کند تمام شکست های خود را در برابر ایران با توسل به رسانه جبران کند. لذا شما امروز در میدان کارزار سختی هستید و در خط مقدم مقابله با دشمن حضور دارید. به ویژه اینکه متاسفانه برخی مسئولین تصمیم گرفته اند که مدیریت فضای مجازی در دست دشمن باشد! دشمن اکنون با کارهای فنی سعی در مخابره ی گزینشی اخبار به نفع خود است. اگر مدیریت این فضا در دست دشمن باشد اوست که تصمیم می گیرد کدام تصویر منتشر شود. کدام مسلب ابتدا نشان داده شود و کدام مطلب مشاهده نشود، اوست که تصمیم میگیرد با اقدامات سایبری و فنی یک جمع کوچک را میلیونی نشام دهد و بر اساس آن هشتگ سازی کند.

,

سردار نقدی اضافه کرد: در این جنگ روانی که مدیریت فضای مجازی و بخش رسانه ای در دست دشمن است متاسفانه دست ما بسته است و امیدواریم که روزی برخی مسئولین اجرایی در داخل تصمیمات درستی بگیرند و ما بتوانیم این انحصار را از بین ببریم و به استقلال در این فضا که من از آن به عنوان عرصه ی اشغال شده به وسیله دشمن و خرمشهر اشغال شده ی امروز یاد میکنم، دست پیدا کنیم.

,

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عرصه ی فعالیت تقابل با دشمن در فضای مجازی و رسانه را نیز به نوبه خود یک دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: فعالیت امروز از صحنه های آن دوران ۸ ساله جنگ تحمیلی کمتر نیست. چرا که ما آن زمان شاهد بودیم که اگر حرفی به انقلاب و امام نسبت داده می شد رزمندگان ما می گفتند که ای کاش موشکی می آمد و به ما اصابت می کرد و ما این حرف را نمی شنیدیم. یعنی شنیدن یک نسبت زشت و نادرست به انقلاب و اسلام و امام خمینی برایشان سخت تر بود تا آسیب و درد جسمی یا از دست دادن جانشان.

,

سردار نقدی در رابطه با ساخت انیمیشن ها و سوژه یابی گفت: میتوان در این فضا صحنه ی ورود سربازان اسلام ( بطور مثال سپاه پاسدارن و نیروهای مظامی ایران، حزب الله لبنان، حماس تیپ های فاطمیون و زینبیون و تمامی نیروهای مستضعف عالم) به بیت المقدس و یا اقامه نماز نیروهای اسلامی را با الهام گرفتن از فتح مکه طراحی کرد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه