اخبار داغ

پس از تعیین مراسم انتخابات فدراسیون دوومیدانی؛

لزوم پایان بلاتکلیفی در فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام/ مسابقات بین‌المللی نزدیک است!

لزوم پایان بلاتکلیفی در فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام/ مسابقات بین‌المللی نزدیک است!
پس از تعیین کاندیداهای ریاست فدراسیون دوومیدانی، این اتفاق هنوز هم در فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام تکمیل نشده تا سردرگمی بین اهالی این رشته بیشتر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیروز و با اعلام رسمی وزارت ورزش و جوانان، مشخص شد که مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دوومیدانی روز بیستم مهرماه در آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا بالاخره کرسی ریاست این فدراسیون از تصاحب سرپرست درآید و با رئیس جدید خود آشنا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همچنین با اعلام کاندیداهای معرفی شده از سوی فدراسیون دوومیدانی به مجموعه وزارت ورزش، تعداد هشت نفر از نامزدهای معرفی شده با تایید صلاحیت مواجه شدند که این تعداد شامل ایوب بهتاج، سیدحسین جلالی‌چیمه، حامد جولایی، افشین داوری لطف‌آبادی، مصطفی زرین‌افضل، هاشم صیامی، محمدرضا محققی و مریم منظمی است.

,

نام‌نویسی و شروع اعلام کاندیداتوری از نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون دوومیدانی در مردادماه و یک روز پیش از نام‌نویسی کاندیداهای ریاست فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام آغاز شد و دیروز با گذر بیش از یک ماه هم تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی مشخص شد و هم کاندیداهای تایید صلاحیت‌شده. اما این اتفاق هنوز هم در فدراسیون پرورش‌اندام تکمیل نشده تا سردرگمی بین اهالی بدنسازی بیشتر شود.

,

طی روزهای آینده بایستی وزارت ورزش و جوانان اسامی نامزدهای تایید صلاحیت‌شده برای تصدی میز ریاست فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام را رسماً اعلام کند تا بیش از این اوضاع این رشته پرهزینه پیچیده نشود. طی ماه‌های آینده قطعاً اردوهای تیم ملی پرورش‌اندام کشور برای حضور در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی برگزار خواهد شد و تعیین رئیس فدراسیون بدن‌سازی طبعاً در سرنوشت ملی‌پوشان عضلانی ایران تاثیرگذار خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه