اخبار داغ

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا:

1500 بسته معیشتی در استان کرمان توزیع شد/ حضور مشترک نیروهای مسلح در کمک مؤمنانه تداعی کننده وحدت نیروهای حافظ امنیت ایران است

1500 بسته معیشتی در استان کرمان توزیع شد/ حضور مشترک نیروهای مسلح در کمک مؤمنانه تداعی کننده وحدت نیروهای حافظ امنیت ایران است
امیر غلامعلیان گفت: در اولین مرحله توزیع مشترک کمک های مؤمنانه هزار و 500 بسته مواد غذایی مورد نیاز اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان؛ سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مراسم رزمایش کمک مؤمنانه در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان گفت: امسال به دلیل درگیری جامعه با ویروس منحوس کرونا، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شکل و فرم خاص خود انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا ادامه داد: امسال در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مراسم توزیع کمک های مؤمنانه را در سطح استان کرمان به صورت ویژه و با تفاوت نسبت به سایر کمک هایی که در ماه رمضان انجام شد، برگزار خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه امروز در اولین مرحله توزیع مشترک کمک های مؤمنانه هزار و 500 بسته مواد غذایی مورد نیاز اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این اقدام مشترک با همکاری عزیزان سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی بسته های غذایی به ارزش تقریبی 4 میلیارد ریال در سطح استان کرمان و مناطق حاشیه ای توزیع خواهیم کرد.

,

سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان با بیان اینکه توزیع اقلام در روزهای آینده توسط همکاران در سپاه، ارتش و نیرو انتظامی در روزهای آینده به صورت ویژه و انفردای انجام خواهد شد، ابراز کرد: تصویر مشترکی که امروز مشاهده می کنید، تداعی کننده وحدت نیروهای حافظ امنیت جمهوری اسلامی ایران است که این اقدام خاری محکم بر دیدگان منافقین و آنهایی است که مسئله اختلاف بین نیورهای مسلح را دامن می زنند.

,

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا افزود: با این اقدام مشترک در هفته دفاع مقدس نشان دادیم که نیروهای مسلح به عنوان بازوان ولایت در خدمت منافع امنیتی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

,

وی تصریح کرد: هر جا تهدیدی بر علیه منافع جمهوری اسلامی ایران چه در حوزه سخت افزاری و مباحث حفاظت از حدود و مرزها و چه در عرصه کمک در بحران ها در کنار مردم هستیم و ان شاالله این اقدامات تداوم داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه