اخبار داغ

دادستان کل کشور:

لزوم ورود دادستان‌ها برای حل مشکلات بخش تولید/ پرونده شهادت سردار سلیمانی تا زمان انتقام بسته نمی‌شود

لزوم ورود دادستان‌ها برای حل مشکلات بخش تولید/ پرونده شهادت سردار سلیمانی تا زمان انتقام بسته نمی‌شود
حجت‌الاسلام منتظری با بیان اینکه یکی از جنایت‌های فاحش آمریکا به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود، گفت: پرونده ترور شهید سلیمانی تا زمان انتقام گرفتن از مسببان این جنایت بسته نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری صبح چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب بیرجند که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، با اشاره به چهلمین سالگرد شروع دفاع مقدس اظهار کرد: مرور خاطرات دفاع مقدس برای ما و نسل آینده بی شک در حل مشکلات راهگشا خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با اشاره به ضرورت دشمن شناسی بیان کرد: آمریکا در سال ۵۹ برای شکست انقلاب و تجزیه کشور، صدام را برای حمله نظامی به ایران تحریک کرد اما با رهبری امام (ره) و جانفشانی جوانان این نقشه دشمن با شکست فاحش رو به رو شد.

,

حجت الاسلام منتظری ادامه داد: امروزه دشمن با تحریم اقتصادی قصد آسیب زدن به کشور و انقلاب را دارد.

,

وی با بیان اینکه یکی از جنایت‌های فاحش آمریکا به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود، افزود: پرونده شهید سلیمانی تا زمان انتقام گرفتن از مسببان این جنایت بسته نخواهد شد.

,

دادستان کل کشور با بیان اینکه امروزه دشمن در عرصه سیاسی در سازمان ملل نیز با شکست رو به رو شده است، گفت: فشارهای دشمن ثمری جز قوی‌تر شدن مردم ما نخواهد داشت و ما نیز با همدلی مسیر خود را ادامه خواهیم داد.

,

برخورد قاطعانه با مفاسد

, برخورد قاطعانه با مفاسد, برخورد قاطعانه با مفاسد,

حجت الاسلام منتظری اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما در قوه قضائیه بحث تحول در قوه است که دادستان‌ها در این زمینه مسئولیت دارند.

,

وی با بیان اینکه تحول در قوه قضائیه باید از درون آغاز شود، بیان کرد: باید درون دستگاه قضایی را از هرگونه آسیب و فساد صیانت کرده و قاطعانه بدون اغماض با هر گونه فساد برخورد کنیم.

,

دادستان کل کشور ادامه داد: رسیدگی به شکایات تنها یکی از وظایف دادستان است در صورتی که وی به عنوان مدعی‌العموم مسئولیت‌های متعددی دارد.

,

حجت الاسلام منتظری خطاب به دادستان‌ها گفت: مسئولیت‌های خود را در وهله اول به درستی شناخته و سپس با برنامه‌ریزی در راستای رسیدن به آن گام بردارید.

,

وی اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع به ویژه کسانی که قدرت مالی کافی ندارند از مهمترین وظایف دادستان است.

,

دادستان کل کشور ادامه داد: نظارت مستمر بر دادسراهای شهرستان‌ها از سوی دادستان مرکز استان، نظارت فیزیکی و الکترونیکی برای شناخت آسیب‌ها، و صیانت از حقوق عامه از مهمترین وظایف دادستان‌ها است.

,

ورود جدی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی

, ورود جدی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی, ورود جدی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی,

وی افزود: دادستان‌ها در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها در شرایط فعلی به صورت جدی ورود پیدا کنند.

,

حجت الاسلام منتظری گفت: ضمن اینکه باید در راستای کاهش جمعیت زندان‌ها قدم برداریم ولی با کسانی که اخلال در امنیت کشور ایجاد می‌کنند، به صورت قاطعانه برخورد می‌کنیم.

,

وی یادآور شد: تلاش برای باز اجتماعی کردن زندانیان نیز از دیگر مسئولیت‌ها است.

,

وی گفت: به همکارانم در خراسان جنوبی بابت همه تلاش‌ها در راستای انجام تکالیف خسته نباشید عرض می‌کنم.

,

دادستان کل کشور بیان کرد: انجام تکالیف و مسئولیت در محاکم با توجه به تراکم جمعیت در شرایط کرونایی اقدامی ایثارگرانه است.

,

حجت الاسلام منتظری ادامه داد: تمایل قلبی برای حضور در بین مردم خراسان جنوبی به بهانه مراسم تکریم و معارفه دادستان بیرجند را داشتم ولی محدودیت‌های کرونایی این افتخار را از ما گرفت.

,

وی با تأکید و تعامل بیشتر در مجموعه دادگستری افزود: امروز حجت الاسلام نسائی را به عنوان دادستان مرکز خراسان جنوبی معرفی می‌کنم که به خوبی با استان آشنایی دارند.

,

دادستان کل کشور گفت: آقای مقدس دادستان سابق مرکز استان در سنگر دیگری در خراسان جنوبی به مردم خدمت خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه