اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز؛

فاز اول باغ موزه دفاع مقدس با اعتبار 10 میلیارد تومانی در کرج افتتاح شد/ بازسازی عملیات کربلای 5 در پارک جهان نما

فاز اول باغ موزه دفاع مقدس با اعتبار 10 میلیارد تومانی در کرج افتتاح شد/ بازسازی عملیات کربلای 5 در پارک جهان نما
سردار ابوالفضل اسلامی گفت: ساخت باغ موزه دفاع مقدس در 4 فاز مصوب شده است که فاز نخست آن به نام ساختمان مرکز اسناد با 3 هزار متر زیربنا و اعتبار 10 میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز صبح امروز در آیین بهره برداری از نخستین فاز باغ موزه دفاع مقدس استان البرز گفت: امروز فاز اول این مجموعه فرهنگی افتتاح می شود و البرز یکی از ۹ استانی است که میزان باغ موزه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سردار ابوالفضل اسلامی با اشاره به اینکه 4.3 هکتار از پارک ۱۱۰ هکتاری جهان نما به باغ موزه دفاع مقدس البرز اختصاص پیدا کرده است، افزود: با توجه به اینکه البرز شاهراه مواصلاتی 14 استان کشور است، این مجموعه فرهنگی می تواند مورد استقبال عموم واقع شود.  

وی اظهار داشت: ساخت باغ موزه دفاع مقدس در 4 فاز مصوب شده است که فاز نخست آن به نام ساختمان مرکز اسناد با 3 هزار متر زیربنا و اعتبار 10 میلیارد تومان امروز به بهره برداری می رسد، همچنین فاز دوم آن شامل گالری ها و سالن های همایش  نیازمند 13 هزار میلیارد تومان بودجه خواهد بود.
,
,
,
 
,
سردار اسلامی فاز سوم باغ موزه دفاع مقدس را شامل ساخت مسجد خرمشهر و فاز را ساخت قسمتی از شهر مقاوم خرمشهر و بازسازی منطقه عملیاتی کربلای 5 اعلام و تصریح کرد: با توجه به اینکه پیروزی در عملیات کربلای 5 مرهون تلاش رزمندگان البرز است این رشادت ها بازسازی می شود.
,
 
,
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز در خاتمه با اشاره به اینکه البرز تنها استانی است که از نظر سرعت اجرا و پشتیانی پروژه به سرعت پیش رفته است، خاطرنشان داشت: ساخت این باغ موزه با همت مسئولین استانی دنبال می شود و تا سال ۱۴۰۱ به بهره برداری کامل می رسد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه