اخبار داغ

برگزاری مرحله نهایی دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج/۴ تیم از لرستان به رقابت می‌پردازند

برگزاری مرحله نهایی دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج/۴ تیم از لرستان به رقابت می‌پردازند
مرحله نهایی دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در حال برگزاری است که در این رویداد ۴ تیم از استان لرستان نیز به رقابت می‌پردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، مرحله نهایی دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتالی بسیج صبح امروز با حضور رئیس فضای مجازی بسیج و معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهران در مجتمع ولیعصر (عج)، ساختمان اقشار بسیج آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

در این رویداد ۴۸ ساعته ۳۵۴ بسیجی توانمند در حوزه تولیدات تخصصی دیجیتالی، در قالب ۱۱۸ تیم از سراسر کشور به رقابت خواهند پرداخت.

این رقابت که تا صبح روز جمعه ادامه خواهد داشت در سه بخش انیمیشن، بازی و نرم افراز برگزار می شود.

قرار است در پایان این رقابت فشرده تیم های برگزیده در این سه بخش معرفی و محصولات آنها با هدف تجاری سازی و افزایش ظرفیت اشتغال جبهه انقلاب اسلامی، مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر در بخش انیمیشن ۷۴ تیم، در بخش بازی های ویدئویی ۲۵ تیم و در بخش نرم افزارهای ویژه تلفن همراه ۱۹ تیم به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

,
,
,
,
,
,
,

سرهنگ علی رشنو، مسئول فضای مجازی بسیج استان لرستان در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: از استان لرستان در این رویداد ۴ تیم (۲ تیم در حوزه انیمیشن و پویانمایی، ۱ تیم در حوزه بازی های ویدئویی و ۱ تیم در حوزه اپلیکیشن های ویژه تلفن همراه) شرکت کرده اند که هر کدام از این تیم ها در مرحله اول کشوری صاحب عناوین و مقام شده بودند.

,

وی افزود: از مهمترین محورهای رزمایش سراسری تولید محتوای دیجیتالی می توان به مقاومت و استکبارستیزی اشاره کرد که تیم های شرکت کننده از استان لرستان نیز تولیدات خوبی در این حوزه داشته اند.

,

مسئول فضای مجازی بسیج استان لرستان تصریح کرد: این رزمایش در بهمن ماه ۹۸ به صورت همزمان و با حضور هزار و ۵۰۰ شرکت کننده در قالب ۵۰۰ تیم تخصصی در ۳۲ مرکز استان برگزار شده است که امروز مرحله نهایی آن آغاز شده است.

سرهنگ رشنو گفت: در مرحله استانی این رزمایش ۲۲ تیم از لرستان شرکت کردند که ۴ تیم به مرحله نهایی رسیدند و از امروز تا جمعه به رقابت با حریفان خود از سراسر کشور خواهند پرداخت.

,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه