اخبار داغ

امام جمعه کرج در افتتاحیه باغ موزه دفاع مقدس:

تیغ تحریف به دُر گرانقدر دفاع مقدس هم رسید/دشمن با ناکامی در جنگ واقعی، دست به دامن تحریف شد

تیغ تحریف به دُر گرانقدر دفاع مقدس هم رسید/دشمن با ناکامی در جنگ واقعی، دست به دامن تحریف شد
آیت الله حسینی همدانی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب وقتی دشمن در صحنه واقعی شکست می خورد به تحریف روی می آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج صبح امروز در آئین بهره برداری از فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس البرز با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اخیرا درباره مسئله تحریف تذکراتی را ارائه کرده اند، گفت: امروز اصلی ترین راهبرد جنگ های شناختی، هیبریدی، ادراکی و ... تحریف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی افزود: دشمن امروز با دروغ پردازی و دوگانه سازی وارد عرصه جنک با ایران شده و اروپا، آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و ارتجاع منطقه این مسیر را طی می کنند، همچنین اهل باطل مستمرا علیه جبهه حق از تحریف استفاده می کند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب وقتی دشمن در صحنه واقعی شکست می خورد به تحریف روی می آورد، اظهار داشت: یکی از جلوات تحریف، کتمان حقایق به صورت بایکوت خبری یا سکوت رسانه ای است لذا امروز جنایت صهیونیست ها در سکوت خبری به سر می برد.
,
 
,
آبت الله حسینی همدانی واژگون جلوه دادن واقعیت با تکرار برعکس حادثه را یکی دیگر از مصادیق تحریف دانست و تصریح کرد:  در موضوع لیله المبیت هم مخالفین اهل بیت (ع) جای جلاد و شهید را عوض کردند و به جای امام علی (ع) از ابن ملجم را یاد کرده اند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه قهرمان جلوه دادن یک شرور که به قتل خود اعتراف کرده است، گفت: مخلوط شدن حق و باطل در فتنه 88، تحقیر دستاوردها و بزرگ کردن مشکلات، توجیه گری از روی ترس شیفتگی یا وابستگی ، تحریف جنایت های آمریکا، گزینشی بیان کردن وقایعی چون اعدام های سال 67 را از دیگر مصادیق خط تحریف دشمن است.

آیت الله حسینی همدانی تردید افکنی، روحیه ما نمی توانیم، دوقطبی سازی معیشت و سلامت، فرفاکنی و مقصر تراشی و هدایت تمام مشکلات به سمت رهبری را از دیگر مصادیق تحریف دانست و افزود: تحریف در حوزه مفاهیم اثر سنگین تری دارد و مقدمه تحریق مصادیق است.
,
,
,
 
,
امام جمعه کرج در خاتمه با اشاره به اینکه تحریف مفهوم تنش زدایی درباره گفتگو و تعامل، تحریف صبر راهبردی به جای پاسخگویی، تحریف مفهوم ازادی به جای ولنگاری فرهنگی از مفاهیم تحریف است، خاطرنشان داشت: امروز متاسفانه تیغ تحریف به دُر گرانقدر دفاع مقدس هم رسیده است در نتیجه یکی از راه های مانا کردن دفاع مقدس ساخت باغ موزه بود.  





 انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه