اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد:

ضعف برخی مسئولان را نباید پای نظام و انقلاب گذاشت/ تلاش دشمن کاهش جمعیت کشور است

ضعف برخی مسئولان را نباید پای نظام و انقلاب گذاشت/ تلاش دشمن کاهش جمعیت کشور است
آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به تلاش دشمن برای کاهش جمعیت کشور، گفت: ضعف برخی مسئولان را نباید پای نظام و انقلاب گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی‌فقیه در استان یزد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ضمن تقدیر از فداکاری‌ها، تلاش‌ها و زحماتی که سبب‌ساز اتفاق‌های بزرگ در دوران دفاع مقدس شد، گفت: شرمنده این افراد شده‌ایم که با این خدمات ارزنده به‌نظام و انقلاب، ناشناخته مانده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام‌جمعه یزد انقلاب را بالاترین تحول و دفاع مقدس را بالاترین مقاومت در جهان دانست و اذعان داشت: دشمن همیشه دشمن است و اهداف شومش نیز برای مقابله با جمهوری اسلامی ادامه دارد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با تأکید بر اینکه عظمت امروز کشورهای منطقه از انقلاب و اسلام است افزود: قدرت این کشورها به‌واسطه انقلابی است که چهل سال پیش به رهبری امام خمینی (ره) و یارانشان به وقوع پیوست.

,

وی اظهار داشت: شکست داعش در منطقه که با ائتلاف 200 کشور صورت گرفته بود یکی از کارهای عظیمی است که با رهبری حضرت آقا و رشادت‌های شهید سپهبد سردار سلیمانی و یارانشان انجام گرفت و یک خدمت بزرگی به جهان و اسلام کرد.

,

ناصری یزدی با بیان اینکه دشمن به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند مانع پیشرفت جمهوری اسلامی‌شود عنوان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی نمی‌توانند پیشرفت کردن و آزادی ایران اسلامی را مشاهده کنند و متأسفم برای کسانی که این پیشرفت‌ها را نادیده می‌گیرند و نگاهشان به آمریکا و اتفاقات این کشور است.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد ادامه داد: در جریان کرونا به‌خوبی می‌توان دید که آمریکا نسبت به مرگ‌ومیر جامعه در کشور خود بی‌توجه است و آن را نادیده می‌گیرد، چگونه این کشور می‌تواند به ایران اسلامی توجه کند.

,

امام‌جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمن در جریان کرونا به آن فکر می‌کرد که ایران در حال نابودی است، اظهار داشت: اما به منویات مقام معظم رهبری و ورود همه اقشار به‌خوبی دیدیم که هیچ کشوری به‌مانند ایران در جریان کرونا موفق عمل نکرد و حتی کشورهایی که ادعا داشتند، مستأصل شدند.

,

 

,

لزوم بررسی عظمت ایران اسلامی توسط مجموعه‌های مختلف

, لزوم بررسی عظمت ایران اسلامی توسط مجموعه‌های مختلف, لزوم بررسی عظمت ایران اسلامی توسط مجموعه‌های مختلف,

وی با تأکید بر اینکه عظمتی که امروز ایران اسلامی به آن دسته یافته باید از سوی مجموعه‌های مختلف بررسی شود افزود: پس از بررسی این مسائل، باید آن را به دیگران و کشورهای جهان نیز منتقل ساخت تا متوجه شوند که جمهوری اسلامی به چه میزان عظمت پیداکرده است.

,

ناصری یزدی در ادامه با بیان اینکه نباید ضعف مسئولان را پای انقلاب و نظام گذاشت، اذعان داشت: اگر فردی در کشور فسادی را مرتکب می‌شود و کار خلافی را انجام می‌دهد نباید پای نظام گذاشت و همه را به یک‌چشم دید.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در ادامه با مسئله فرزندآوری و تلاش دشمن برای کاهش جمعیت کشور اشاره و اضافه کرد: به گفته اروپایی‌ها، کاری که آن‌ها در 80 سال انجام داده‌اند ایران در 30 سال به آن رسیده و جمعیت کشور در 30 سال آینده به پیری خواهد رفت که اصلاً برای جمهوری اسلامی مناسب نیست.

,

امام‌جمعه یزد کاهش جمعیت را یک فاجعه برای کشور دانست و اذعان داشت: در گذشته خانواده‌های بسیاری بودند که با تعداد فرزندان زیاد و حقوق اندک زندگی می‌کردند و توکلشان به خدای متعال بود ولی امروز با توجه به کم شدن توکل، می‌بینیم که مشکلات خانواده‌های تک‌فرزند با خانواده‌ها چند فرزندی یکی است و تفاوت زیادی بین آن‌ها نیست.

,

وی با بیان اینکه در مسئله فرزندآوری به‌جای اینکه توکلمان به خدای متعال باشد به دستان دیگران است اظهار داشت: خدای متعال در قرآن کریم گفته است که روزی فرزند شما را خواهم داد و برای این مسئله دغدغه‌ای نداشته باشید ولی درعین‌حال مشاهده می‌شود که توکلمان کم و اکثراً به دنبال تک‌فرزندی هستند.

,

ناصری یزدی در پایان اشاره به اینکه ضعف مسئولان نباید عظمت ایران اسلامی را زیر سؤال ببرد، گفت: جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌ها بسیار خوبی داشته که نباید با کوتاهی مسئولان زیر سؤال برود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه