اخبار داغ

انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز داریم؛

گل‌محمدی: تمرکز نداشته باشیم دچار مشکلی می‌شویم/ نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که قانون عوض شده‌است!

گل‌محمدی: تمرکز نداشته باشیم دچار مشکلی می‌شویم/ نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که قانون عوض شده‌است!
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: باید دیدار جدی و با تمرکز بالا انجام بدهیم. حریف تیمی است که از موقعیت هایش خوب استفاده می کند و بازیکنان خوبی در خط حمله دارد که خیلی خطرناک هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با شارجه امارات اظهار داشت: بازی سخت و حساسی را در پیش داریم و یکی از حساس ترین بازی های این فصل ما خواهد بود. دیداری که می تواند به ما کمک کند تا بتوانیم در جام بمانیم و به همین دلیل با تمام توان و نیرو بازی می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: باید دیدار جدی و با تمرکز بالا انجام بدهیم. حریف تیمی است که از موقعیت هایش خوب استفاده می کند و بازیکنان خوبی در خط حمله دارد که خیلی خطرناک هستند. اگر مقابل الشارجه تمرکز نداشته باشیم، به مشکل می خوریم.

,

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: برای کسب سه امتیاز با تمام وجود بازی می کنیم و ان شاءالله بتوانیم یک بازی خوب انجام بدهیم. بچه های ما آماده دیدار با  شارجه هستند و از حساسیت و اهمیت این دیدار با خبر هستند. فکر می کنم فردا شاهد یک بازی فنی و خوب از سوی بازیکنان پرسپولیس باشیم و در نهایت اتفاق خوبی بیفتد و سه امتیاز برای ما باشد.

,

گل محمدی درباره اینکه پرسپولیس برای صعود به مرحله بعدی نیاز به بردن شارجه دارد، گفت: در صحبت هایم گفتم شارجه یکی از تیم های واقعا خوب این دوره از بازی ها است و ما هم در گروهی قرار گرفتیم که تمام تیم ها شانس صعود دارند. پرسپولیس تیم خوبی است و در تمام دیدارهایی که در قطر انجام دادیم، بازی های خیلی خوبی را انجام دادیم.

,

وی افزود: سه بازی خوب داشتیم که دو دیدار را بردیم و یکی را هم بر حسب اتفاق ها و اشتباهات پی در پی داوری باختیم اما می دانیم مقابل تیم خیلی خوبی بازی داریم. دور رفت در حضور هواداران شارجه توانستیم یک امتیاز از این تیم بگیریم و آن دیدار دو بر دو شد. آنچه از قوانین می دانیم این است که بازی های رو در رو و گل های زده در خانه حریف خیلی تاثیرگذار و ملاک صعود بوده اما اکنون نمی دانم چه اتفاقی افتاده که قانون عوض شده است.

,

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا میهمان شارجه بود و البته تیم های ایرانی در تمام دیدارهای دور رفت میهمان حریفان شان بوده و در خانه آنها گل زده و امتیاز گرفته اند. با تمام سختی ها این اتفاق افتاده و تیم ما مقابل هواداران شارجه توانست امتیاز بگیرد و دو گل به ثمر برساند.  این زحمت ها قبلا کشیده شده اما الان می گویند گل های زده مهم نیست و تفاضل گل مهم است.

,

گل محمدی افزود: باید از فدراسیون و باشگاه خودمان سوال کنیم چرا از حق باشگاه های ایرانی در این مقطع دفاع نشده است. این واقعا جای سوال دارد و زحمت تمام بازیکنان و مربیان خیلی راحت مشغول از بین رفتن است.

,

وی درباره واکنش نشان ندادن خود به اشتباهات داوری دیدار با الدحیل در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: من مربی هستم و تمرکزم روی کارم است. باشگاه باید به  اتفاق هایی که در بازی می افتد و مشکلاتی که به وجود می آید واکنش نشان بدهد. متاسفانه باشگاه پرسپولیس در این موضوع منفعل بود و عکس العملی نشان نداد. فکر نمی کنم اگر من صحبتی می کردم به جایی می رسید.

,

سرمربی پرسپولیس افزود: باشگاه وظیفه دارد از حق مربیان ، بازیکنان و هواداران دفاع کند. وقتی باشگاه پرسپولیس عکس العملی نشان نمی دهد، حرف زدن من هم تاثیری روی این مسائل ندارد.

,

گل محمدی درباره اینکه آیا در دیدار فردا تیمش می تواند به جز پنالتی و کرنر از راه دیگری به گل برسد، گفت: شک نکنید فردا تیم ما هجومی و برای گرفتن سه امتیاز بازی می کند.بازی خیلی مهمی را پیش رو داریم و نتیجه برای هواداران پرسپولیس خیلی مهم است. می دانیم از الان دنبال این هستند خبرهای خوبی بشنوند و می خواهیم سه امتیاز را بهآنها هدیه بدهیم.

,

وی افزود: انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز داریم و صد در صد موقعیت های گل هم ایجاد می کنیم. بازی سراسر هجومی را از پرسپولیس می بینید و تمام تمرکزمان هم ابتدا روی گل نخوردن است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه