اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند در نطق میان دستور امروز مجلس:

آقای رئیس‌جمهور؛ وعده‌های اقتصادی یادتان هست؟/ دولت در شفاف‌سازی نمره قبولی نمی‌گیرد

آقای رئیس‌جمهور؛ وعده‌های اقتصادی یادتان هست؟/ دولت در شفاف‌سازی نمره قبولی نمی‌گیرد
خسروی با بیان این‌که آقای رئیس‌جمهور آیا وعده‌های اقتصادی یادتان هست؟ گفت: همه مسئولان در مقابل کارهای انجام نشده باید پاسخ‌گو باشند. برجامی که قرار بود همه مشکلات کشور را حل کند اما رئیس جمهور قطع نشدن آب و برق را ارمغان آن می‌داند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه دوم مهرماه) مجلس شورای اسلامی، درنطق میان دستور خود ضمن تسلیت ایام اربعین سید الشهدا (ع) و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، گفت: مسئولان به اولین اولویت شهرستان بیرجند یعنی رفع مشکلات ناشی از سیل اخیر در اوایل شهریورماه توجه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: حوزه انتخابیه اینجانب با ظرفیت‌های فراوان دینی، فرهنگی و اقتصادی نظیر معادن، محصولات استراتژیک، عناب، زرشک، زعفران و گیاهان دارویی و دامپروری سبک و سنگین و سایر قابلیت‌ها ضرورت سرمایه گذاری بخش‌های دولتی و نیمه دولتی جهت خیزش صنعتی و اقتصادی در سال جهش تولید را می‌طلبد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورداری مردم مومن منطقه از منابع آب پایدار و اصلاح سیستم فرسوده و قدیمی آبرسانی تلاش فوری و مضاعف وزیر نیرو را می‌طلبد، دولت نسبت به بیمارستان نیمه تمام و مشکل فاضلاب شهرستان خوسف هرچه سریع‌تر اقدام کند.

,

خسروی افزود: دو بانده کردن جاده اصلی اسدیه به بیرجند و باز کردن بازارچه مرزی میل 73 حداقل خواسته مردم مومن شیعه و سنی شهرستان درمیان است.

,

مراقب باشیم پیاده نظام آمریکا در داخل کشور بایدن را فرشته جا نزند

, مراقب باشیم پیاده نظام آمریکا در داخل کشور بایدن را فرشته جا نزند, مراقب باشیم پیاده نظام آمریکا در داخل کشور بایدن را فرشته جا نزند,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای در رسانه‌ها و مطبوعات داخلی سعی می‌کنند بر تغییر محاسبات مردم و مسئولان، بایدن را مظهر عقلانیت و ترامپ را نماد ماجراجویی معرفی کرده و با دوگانه سازی پوچ بار دیگر اقتصاد را به وعده‌های دموکرا‌ت‌ها گره بزنند، مراقب باشیم پیاده نظام آمریکا در داخل کشور او را فرشته جا نزند.

,

خسروی تصریح کرد: 24 شهریور 1399 روز امضا توافقنامه عادی سازی روابط بین امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی روز سیاه در تاریخ امت عرب بود.

, روز سیاه,

, ,

آقای رئیس‌جمهور؛ وعده‌های اقتصادی یادتان هست؟

, آقای رئیس‌جمهور؛ وعده‌های اقتصادی یادتان هست؟, آقای رئیس‌جمهور؛ وعده‌های اقتصادی یادتان هست؟,

وی اظهار کرد: آقای رئیس جمهور، وعده‌های اقتصادی یادتان است؟ گفتید “اگر مشکلات این کشور که بسیار پیچیده است راه حل نداشت من کاندیدا نمی‌شدم”، آیا مشکلات حل شده است؟ گفتید “در ماه‌های ابتدایی آغاز به کار دولت تدبیر و امید موانع از سر راه تولید برداشته می‌شود”، چرا موانع در برخی از محل‌ها از 7 خان به 70 خان رسیده است.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای رئیس جمهور، گفتید "باید به سیاست‌های ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری عمل کنیم نه‌این‌که تنها شعار دهیم"؛ آیا به آن‌ها عمل کردید؟ مقام معظم رهبری فرموده‌اند «آن‌گونه که برجام عمل شد من خیلی اعتقاد نداشتم و بارها نیز به رئیس جمهور و وزیر خارجه گفتم و تذکر دادیم».

,

افزایش حقوق کارمندان به گرد تورم نمی‌رسد

, افزایش حقوق کارمندان به گرد تورم نمی‌رسد, افزایش حقوق کارمندان به گرد تورم نمی‌رسد,

خسروی گفت: آقای رئیس جمهور، شعار شما نجات اقتصاد ایران بود اما درحال حاضر بازار بورس، ارز و خودرو غرق در هرج و مرج است. دولت تدبیر و امید دنبال آن بود آن‌چنان مردم را از درآمد سرشار کند که به یارانه 45 هزارتومانی نیاز نداشته باشند اما اکنون بعد از حدود 9 سال‌ونیم ثابت‌بودن میزان پرداختی یارانه آب، برق، گاز، تلفن و افزایش چندین‌باره تمامی مایحتاج زندگی مردم شاهد هستیم و افتخار شما افزایش حقوق کارمندان است که به گرد تورم حاصل از مدیریت شما نمی‌رسد.

, افتخار شما افزایش حقوق کارمندان است که به گرد تورم حاصل از مدیریت شما نمی‌رسد.,

مشکل کجاست؟

, مشکل کجاست؟, مشکل کجاست؟,

وی اظهار کرد: به رغم افزایش درآمد اسمی خانوارها، قدرت خرید هر فرد ایرانی نسبت به سال 90 یک‌سوم کاهش پیدا کرده، گفتید “ما شاهدیم قیمت دلار بعد از چند ماه به چندین برابر قیمت افزایش پیدا می‌کند، مشکل کجاست”، آقای رئیس‌جمهور اکنون شما بگوید مشکل کجاست که دلار از حدود 3 هزار تومان به حدود 27 هزار تومان رسیده است؟

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ریاست قوه قضائیه با مردم مطرح کرد "تقصیرها از ناحیه مسئولان در انجام وظایف که منجر به فساد شده است در هر رده‌ای باشد قابل تعقیب است"، آیا عدم‌عمل به وعده‌های دولت که فقط به بخشی از آن در حوزه اقتصاد اشاره شد مصداق ترک فعل نیست؟

, آیا عدم‌عمل به وعده‌های دولت که فقط به بخشی از آن در حوزه اقتصاد اشاره شد مصداق ترک فعل نیست؟,

خسروی افزود: آیا کسانی که بخشی از ارز دولتی را برای واردات همه رقم کالا حتی غذای سگ، گربه و دسته بیل بر باد داده‌اند و اکنون برای 5 میلیارد دلار نزد صندوق بین‌المللی پول دست دراز می‌کنند، ترک فعل محسوب نمی‌شود و قابل تعقیب نیست؟

,

عاملان ولنگاری فاجعه‌بار فضای مجازی کشور محاکمه شدند؟

, عاملان ولنگاری فاجعه‌بار فضای مجازی کشور محاکمه شدند؟, عاملان ولنگاری فاجعه‌بار فضای مجازی کشور محاکمه شدند؟,

وی اظهار کرد: آقای رئیسی، آیا به درخواست 5 ماه قبل 400 طلبه از 65 شهرستان که از شما درخواست کردند عاملان ولنگاری فاجعه‌بار فضای مجازی کشور را محاکمه کنید تاکنون جواب قانع کننده‌ای دادید؟

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ریاست مجلس، شما در نطق یکشنبه 11 خردادماه به حق گفتید که مجلس یازدهم نه بنای تقابل و مچ‌گیری دارد و نه در پیگیری منافع و حقوق مردم مسامحه می‌کند، آیا تا به امروز جزئیات شفافی از برنامه و نحوه هزینه‌کرد بودجه یک میلیارد یورویی صندوق توسعه در بحران کرونا به مردم اعلام شده است؟

, آیا تا به امروز جزئیات شفافی از برنامه و نحوه هزینه‌کرد بودجه یک میلیارد یورویی صندوق توسعه در بحران کرونا به مردم اعلام شده است؟,

دولت در زمینه شفاف‌سازی خوب امتحان نداده است

, دولت در زمینه شفاف‌سازی خوب امتحان نداده است, دولت در زمینه شفاف‌سازی خوب امتحان نداده است,

خسروی افزود: دولت در زمینه شفاف‌سازی خوب امتحان نداده و آزموده را آزمودن خطا است، پیشنهادم به صدا و سیما ایجاد شبکه مطالبه مردم در کنار سایر شبکه‌ها است، همه مسئولان خصوصا دولتمردان که کار اجرایی می‌کنند به صورت ثابت هفته‌ای دو ساعت با حضور مجری توانمند، مطلع و پیگیر که مسئولان حاشیه نروند و خلاف واقع نگویند پاسخ‌گوی مطالبات مردم باشند.

, آزموده را آزمودن خطا است, ایجاد شبکه مطالبه مردم,

فریاد مردم را نمی‌شنوید؟

, فریاد مردم را نمی‌شنوید؟, فریاد مردم را نمی‌شنوید؟,

وی اظهار کرد: مسئولان فرانسه به یک گونه به پیامبر(ص) توهین می‌کنند و ما نیز با بی‌توجهی به سیره آن حضرت جوری دیگر. مگر آن حضرت نفرمودند «هرکس خواسته فریاد رسی را بشنود و جواب آن را ندهد مسلمان نیست»؟ آیا فریاد اقشار مختلف از کارگران و کارمندان نهضت سوادآموزی، پیش‌دبستانی، حق‌التدریسی‌ها، معلولان، مخابراتی‌ها و فرزندان ایثارگران را در محوطه بیرونی مجلس نمی‌شنوید؟

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ما منکر خدمات دولت نیستیم اما دولت و همه مسئولان در مقابل کارهای انجام نشده باید پاسخ‌گو باشند. برجامی که قرار بود همه مشکلات کشور را حل کند اما رئیس جمهور قطع نشدن آب و برق را ارمغان آن می‌داند.

, همه مسئولان در مقابل کارهای انجام نشده باید پاسخ‌گو باشند. برجامی که قرار بود همه مشکلات کشور را حل کند اما رئیس جمهور قطع نشدن آب و برق را ارمغان آن می‌داند.,

خسروی افزود: هزاران بار از ریاست قوه قضائیه تشکر می‌کنیم که با انجام مسئولیت مردم را امیدوارتر کرد اما بردارانه تذکر می‌دهم اقدام قاطع‌تر، به‌موقع و به‌اندازه توصیه مقام معظم رهبری آویزه گوش ما باشد که فرمود «عده توابین چند برابر شهدای کربلا بود و همه در یک روز کشته شدند اما تأثیر آن‌ها یک‌هزارم شهدای کربلا نبود زیرا به موقع اقدام نکردند».

,

اوی اظهار کرد: یک پیام زیارت اربعین این است که امام حسین(ع) خون داد تا مردم را نجات دهد. عده‌ای باید خون بدهند تا 85 میلیون ایرانی خون دل نخورند.

, عده‌ای باید خون بدهند تا 85 میلیون ایرانی خون دل نخورند.,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه