اخبار داغ

فرماندار فارسان:

همه دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس فارسان رعایت می‌شود/ حضور دانش‌آموزان اختیاری است

همه دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس فارسان رعایت می‌شود/ حضور دانش‌آموزان اختیاری است
مرداس طاهری گفت: علاوه بر تیم نظارتی تیم شهرستانی دیگر در جهت نظارت بر رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی به‌صورت تصادفی از مدارس شهرستان بازدید می‌کنند و همه پروتکل های بهداشتی در مدارس این شهرستان رعایت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرداس طاهری فرماندار شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: مقرر شد تیم‌های نظارتی و اختصاصی  مدارس در سطح شهرستان فعالیت داشته باشند.
 
وی در ادامه افزود: علاوه بر تیم نظارتی تیم شهرستانی دیگر در جهت نظارت بر رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی به‌صورت  تصادفی  از مدارس  شهرستان بازدید می‌کنند.
 
طاهری خاطرنشان شد: به همه والدین  اطمینان خاطر  می‌دهیم  که کلیه موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی  در مدارس  رعایت می شود  ضمن اینکه حضور  دانش آموزان اختیاری است و اجباری در کار نیست.
 
وی اظهار داشت: موارد  مورد بحث دیگر بحث آگاه‌سازی مردم از حقوق و مسئولیت‌های اجتماعی آن‌هاست  که در دستور  کار کلیه دستگاه‌های  اجرایی  قرار گرفت  تا اینکه  بتوانیم در بحث کرونا  زندگی خود را سالم و سلامت ادامه دهیم.
 
وی به دغدغه‌های عمومی به خاطر شیوع ویروس همه‌گیر کرونا در مدارس اشاره و بیان کرد: از همه والدین درخواست داریم در صورت مشاهده علائم مشکوک به کرونا یا سرماخوردگی در هر یک از اعضای خانواده، از فرستادن فرزندان خود به مدرسه خودداری کنند.
 
رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان فارسان گفت: حضور دانش آموزان در مدارس به‌صورت کاملاً اختیاری است.
 
تیموری افزود: دانش آموزان باید به یکی از 3 فرصت‌های آموزشی  به‌صورت حضوری به‌صورت فضای مجازی برنامه شاد یا از طریق شبکه آموزش دسترسی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه