اخبار داغ

در دستور کار مسئولین قرار گرفت؛

افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری تکمیل نشده در همدان/عملکرد سازی برای دولت به هر قیمت!

افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری تکمیل نشده در همدان/عملکرد سازی برای دولت به هر قیمت!
پس از کش و قوس های فراوان و لغو سه بار افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید روحیان ملایر گویا بار دیگر قرار است ورزشگاه تکمیل نشده افتتاح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ روز گذشته و در نشست مجازی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان یک بار دیگر بحث افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید روحیان ملایر مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

ورزشگاهی که تا کنون سه بار وزیر ورزش و جوانان قصد افتتاح آن را داشته است و هر بار به دلیل نیمه کار بودن یا مسایل دیگر سفر وزیر به ملایر کنسل شد و افتتاح ورزشگاه به زمان دیگری موکول شد.

,

نخستین بار در ایام دهه فجر ۹۸ قرار بر افتتاح ورزشگاه با حضور وزیر بود که به دلیل نواقص ورزشگاه سفر وزیر کنسل شد.

,

مرداد ماه ۹۹ نیز قرار بر افتتاح ورزشگاه بود که با توجه به اعتراضات رسانه های استان و نماینده های مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی سفر وزیر به دلیل حضور در جلسه ستاد مقابله با کرونا کنسل شد.

,

فرماندار ملایر نیز در نشست خبری ویژه ایام هفته دولت خبر از حضور وزیر ورزش و جوانان ملایر و افتتاح ورزشگاه داد و هفته دولت به اتمام رسید و برای سومین بار سفر وزیر ورزش جوانان به ملایر سفر نکرد.

,

در جریان کنسل شدن دومین سفر وزیر سرپرست اداره ورزش و جوانان ورزشگاه را شامل ۹ ایراد اساسی دانست که عدم خرید انشعاب گاز شهری، عدم ساخت ساختمان سرایداری و نگهبانی، عدم تکمیل روشنایی، دیوار کشی و روشنایی محوطه، زیر سازی نامناسب پیست دومیدانی و نصب نامناسب تارتان، عدم فنس کشی ضلع جنوبی و نشست و نفوذ آب از سکوها به فضای زیر سکوها از جمله مهمترین موارد آن بود.

,

حال پس از تمامی این کش و قوس ها باز هم بحث افتتاح ورزشگاه از زبان مدیرکل ورزش و جوانان بیان شد و گویا قرار است اینبار با حضور معاون وزیر افتتاح شود و در این بین بار هم شبهه افتتاح نمایشی ورزشگاه مطرح می شود.

,

حمیدرضا سپهری نیا سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر در گفت و گو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که آیا ایرادات اساسی ورزشگاه برطرف شده است، تصریح کرد: چند ایراد برطرف شده اما برخی باقی مانده است.
وی افزود: ما برنامه ای برای افتتاح ورزشگاه نداشته و از خارج از شهرستان اصرار بر افتتاح ورزشگاه است.

,
,

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر تاکید کرد: اگر ورزشگاه افتتاح شود وضعیت جذب اعتبارات آن نامشخص است.

,

وی گفت: از مسئولین و نماینده ها درخواست داشته اگر بنا بر افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری است تضمین تامین اعتبارات از مسئولی که برای افتتاح به ملایر سفر می کند گرفته شود.

,

به گزارش عصر همدان؛ گویا قرار است افتتاح ورزشگاه نیمه کاره و دارای معایب فراوان ۵ هزار نفری شهید روحیان ملایر به عنوان عملکرد در کارنامه آخرین ماه های فعالیت دولت تدبیر و امید ثبت شود و با مسائل و مشکلات فراوان به دولت بعد واگذار شود.

,

در این بین شائبه ای که بسیار ذهن را درگیر می کند این است که اگر عنوان افتتاح بر سردر ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر نقش ببندد وضعیت بودجه و ردیف های اعتباری آن چه می شود؟

,

آیا به ورزشگاهی که با حضور مسئولین بلندپایه کشوری افتتاح شده باز هم بودجه تخصیص داده می شود و اعتبارات لازم برای تکمیل آن گرفته می شود؟

,

حال که پس از این همه سال قرار است ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر افتتاح شود بهتر نیست کاملا تکمیل شده سپس در اختیار ورزشکاران قرار گیرد؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه