اخبار داغ

تا پایان سال جاری میلادی هیچ مسابقه بین‌المللی نخواهیم داشت

صدیقی: برای فدراسیون جهانی ووشو الگو بودیم/ تا وقتی باشگاه‌های ورزشی باز نشوند، نمی‌توان به آینده خوش‌بین بود

صدیقی: برای فدراسیون جهانی ووشو الگو بودیم/ تا وقتی باشگاه‌های ورزشی باز نشوند، نمی‌توان به آینده خوش‌بین بود
رئیس فدراسیون ووشو گفت: گسترش و توسعه ورزش ووشو و آموزش همگانی این رشته از اهداف اصلی فداسیون است، ضمن اینکه در قسمت قهرمانی به دنبال تکرار اتفاقات گذشته هستیم.
[

امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار داشت: در مدت کمتر از 3 ماهی که ریاست فدراسیون ووشو را در اختیار دارم، سعی کرده‌ایم دو موضوع را جدی‌تر دنبال کنیم. اول اینکه گسترش و توسعه ورزش ووشو و آموزش همگانی این رشته از اهداف اصلی فداسیون است. و در بخش دوم تا جایی که امکانش بوده با برگزاری مسابقات بصورت مجازی تلاش کردیم انگیزه ووشوکاران را حفظ کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

صدیقی ادامه داد: در این مدت که ویروس کرونا اجازه فعالیت‌های گذشته را به ما نداده، موفق شدیم 106 دوره مسابقات مجازی در تالو، ساندا و آمادگی جسمانی در رده‌های مختلف آقایان و بانوان برگزار کنیم. در روزهای آینده نیز یک دوره مسابقه مهم و جدی را بصورت آنلاین و مجازی درنظر داریم که شاید بتوانیم قسمت فینال آن را بصورت واقعی و متمرکز برگزار کنیم.

,

رییس فدراسیون ووشو در مورد شرایط کلی این رشته تاکید کرد: تا وقتی باشگاه‌های ورزشی و عمومی باز نشوند نه تنها ووشو که کل ورزش با مشکلات زیادی روبرو خواهد بود. ما هر چه قدر هم بخواهیم مسابقه بگذاریم یا اردوهای تیم ملی را برگزار کنیم اما تا وقتی باشگاه‌های کوچک و بزرگ ووشو بازگشایی نشوند، نمی‌توان به آینده امیدوار بود.

,

صدیقی در ادامه متذکر شد: ما در تلاشیم موفقیت‌های پیشین فدراسیون ووشو را تکرار کنیم. ووشو در سال 1398 موفق‌ترین فدراسیون ورزشی انتخاب شد و این یعنی ادامه دادن این موفقیت‌ها  سخت‌ترین چالش ما خواهد بود. برای همین نگاه ویژه ما روی آینده این رشته و استعدادیابی و آموزش همگانی آن خواهد بود.

,

رییس فدراسیون ووشو در پایان خاطرشان کرد: تا پایان سال جاری میلادی هیچ مسابقه بین‌المللی نخواهیم داشت. ضمن اینکه فدراسیون ووشو ایران در برگزاری مسابقات مجازی پیشرو و الگو بوده و حتی فدراسیون جهانی پس از ما شروع به برگزاری مسابقات مجازی و آنلاین نمود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه