اخبار داغ

به همت سپاه حضرت نبی اکرم (ص)؛

آیین تجلیل مدافعان امنیت از حافظان سلامت استان کرمانشاه برگزار شد + تصاویر

آیین تجلیل مدافعان امنیت از حافظان سلامت استان کرمانشاه برگزار شد + تصاویر
به همت سپاه حضرت نبی اکرم(ص) آیین تجلیل مدافعان امنیت از حافظان سلامت استان کرمانشاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیین تجلیل مدافعان امنیت از حافظان سلامت استان کرمانشاه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرمانده قرارگاه نجف اشرف، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و جمعی از فرماندهان و مسئولان استانی برگزار شد.  

این آیین به پاس قدردانی از تلاش ها و فداکاری های کادر درمانی استان و به همت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان برگزار شد.  

دکتر رضا منصوری در این مراسم با قدردانی از زحمات کادر پزشکی و پرستاران در مقابله با ویروس منحوس کرونا اظهار داشت: این مراسم با هدف قدردانی از زحمات کسانی برگزار شد که شاید در سخت ترین شرایط در حال مبارزه و مجاهدت با این بیماری هستند.  

رییس سازمان جامعه پزشکی استان کرمانشاه افزود: پیوند و اتحاد بیش از پیش عزیزان حوزه سلامت و مدافعان امنیت در هفته دفاع مقدس را به فال نیک می گیریم.  

این مسئول با قدردانی ویژه از خانواده های مدافعان سلامت بیان داشت: به دلیل شرایط کرونایی امکان حضورشان در این آیین فراهم نبود.

منصوری ادامه داد: در این مراسم ۹۵ نفر از نماینده های گروه های مختلف پزشکی و درمانی از جمله، پزشکان، پرستان، خدمه بیمارستان ها، کادر فوریت ها و ... مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه