اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع):

رمز پیشرفت و موفقیت کشور الگو گرفتن از دفاع مقدس است

رمز پیشرفت و موفقیت کشور الگو گرفتن از دفاع مقدس است
حجت الاسلام باقری گفت: شرایط و اوضاع ما در دوران دفاع مقدس از لحاظ امکانات و تحریم به مراتب سخت تر از این زمان بود؛ بنابراین اگر توانستیم آنجا موفق شویم قطعا امروز هم خواهیم توانست به شرطی که نگاه ما به هشت سال دفاع مقدس باشد و از آن الگو بگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام برهان باقری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن بازخوانی آثار و برکات هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: صرف بعد نظامی در جنگ هشت ساله دارای اهمیت نیست، ما در دفاع مقدس در ابعاد مختلف علمی، اقتصادی و حتی سیاست هایی که اتخاذ شد بی نظیر و کم نظیر بودیم تا جایی که جهانیان با دیده حیرت از این هشت سال یاد می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: اگر مسئولین کشور ما به صورت دقیق بر روی دستاوردهای آن زمان تمرکز کرده و در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، امنیتی و ... از دفع مقدس الگو برداری کنند قطعا مشکلاتی که الان با آنها دست و پنجه نرم می کنیم برطرف خواهد شد.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) با اشاره به آیه ای از قرآن در رابطه با بحث مقاومت تاکید کرد: در جنگ هشت ساله ما بر اساس فرهنگ مقاومت، محکم در برابر دشمن ایستادگی کردیم؛ نتیجه آن هم در عرصه نظامی این است که دشمن جرات و توان مقابله با ما در این عرصه را ندارد.

,

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: اما مقاومت ابعاد دیگری هم دارد؛ ما باید در عرصه اقتصادی دست به مقاومت فعال بزنیم؛ راهکار آن هم به تعبیر مقام معظم رهبری نگاه به درون کشور و تکیه بر داشته های خودی است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرایط و اوضاع ما در دوران دفاع مقدس از لحاظ امکانات و تحریم به مراتب سخت تر از این زمان بود؛ بنابراین اگر توانستیم آنجا موفق شویم قطعا امروز هم خواهیم توانست به شرطی که نگاه ما به هشت سال دفاع مقدس باشد و نقاط ضعف آن زمان را برطرف کرده و نقاط قوت را تقویت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه