اخبار داغ

مجوز فعالیت پاورلیفتینگ بانوان صادر شد

مجوز فعالیت پاورلیفتینگ بانوان صادر شد
سرپرست فدراسیون بدنسازی گفت: نایب رییس بانوان نیز موظف است تا پیرامون چگونگی این ورزش بررسی کرده و برای ایجاد ساز و کار مناسب جهت شروع فعالیت این ورزش برنامه ریزی مناسب داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدتقی امیری‌خراسانی در این باره گفت: طبق اعلام معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان مجوز فعالیت بانوان در رشته پاورلیفتینگ صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: از تیرماه سال ۹۶ فدراسیون طی نامه‌ای به معاونت وقت بانوان وزارت خواستار ارایه مجوز برای فعالیت قانونی بانوان در رشته پاورلیفتینگ همراه با رعایت تمامی موازین شرعی شدند و از مدتی قبل هم ما به طور جدی‌تری پیگیر دریافت این مجوز از وزارت خانه بودیم که طبق اعلام معاونت توسعه ورزش بانوان این مهم به ثمر نشست.

,

امیری خراسانی ادامه داد: پس از تایید هیات رییسه فدراسیون، نایب رییس بانوان نیز موظف است تا پیرامون چگونگی این ورزش بررسی کرده و برای ایجاد ساز و کار مناسب جهت شروع فعالیت این ورزش برنامه ریزی مناسب داشته باشد.

,

سرپرست فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: به زودی لباس پاورلیفتینگ بانوان تحویل نایب رییس بانوان فدراسیون خواهد شد و از آن رونمایی خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه