اخبار داغ

توتونی: السد بازیکنان مستعدی از قطر، اروپا و آمریکای لاتین دارد/ مشکل گلزنی سپاهان را حل می‌کنیم

توتونی: السد بازیکنان مستعدی از قطر، اروپا و آمریکای لاتین دارد/ مشکل گلزنی سپاهان را حل می‌کنیم
مربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: در زدن ضربات آخر دچار مشکل هستیم که قطعا قابل حل شدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی توتونی در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و السد اظهار داشت: امروز ما در ایستگاه چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با فرمت جدید هستیم و یکی از مهمترین بازی‌هایمان را مقابل السد انجام خواهیم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: بازی مشکلی را خواهیم داشت با تیمی که سرشار از بازیکنان مستعد از قطر، اروپای و آمریکای لاتین است. تیمی که سرمایه گذاری خوبی در فوتبال آسیا کرده و از مربی بسیار شایسته و با دانشی استفاده می‌کند. همه این‌ها نشان دهنده این است که بازی سختی خواهد بود ولی ما با بازیکنان خوب و شایسته‌ای که داریم مطمئنا برای السد بازی را سخت خواهیم کرد. آن‌ها هم به دنبال اثبات شایستگی‌های خودشان هستند و فکر می‌کنم این یک چالش بزرگ برای هردو تیم است.
,
 
,
توتونی در مورد اینکه آیا گروهبندی سپاهان منصفانه بود، گفت: در همان ابتدای قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا مشخص بود که این گروه گروه بسیار سختی برای هر 4 تیم است و این مساله دربازی‌ها هم مشخص بود. 4 تیم قدرتمند آسیا در آن حضور دارند و با این شرایط چالشی برای هر 4 تیم به وجود آمد. صعود از گروه برای هر تیمی کار مشکلی بود اما جزئیات و بعضی از حوادث بساری از نتایج را رقم زد.
,
 
,
مربی سپاهان در مورد آماده سازی بازیکنان برای بازی آخر با توجه به صعود النصر و السد عنوان کرد: اینجا بازی‌های باشگاه‌های آسیا است و حضور بازیکنان در این تورنمنت خودش برای آن‌ها ایجاد انگیزه می‌کند. ضمن اینکه ما از حیثست باشگاه و شهر و کشورمان باید دفاع کنیم. در یک ماه آینده لیگ ایران شروع می‌شود و این یک بازی فوق‌العاده برای آماده سازی بهتر تیم جهت شرکت در لیگ برترایران است تا با قدرت بیشتری در آن حضور پیدا کنیم.
,
 
,
توتونی در مورد اینکه سپاهان در بازی‌های اخیر نتوانسته گلی را به ثمر برساند و آیا برنامه ریزی برای حل این مشکل وجود دارد، گفت: خودمان به مشکل گلزنی واقف هستیم. مسائلی هست که درون خانواده خودمان باید بماند ولی موضوع مهم این است که در بازی‌های گذشته موقعیت‌های گلزنی فراوانی را فراهم کردیم و از بابت ایجاد موقعیت گل دچار چالش نبودیم. در زدن ضربات آخر دچار مشکل هستیم که قطعا قابل حل شدن است و با تمرین و ممارست بیشتر آن را در تیم خودمان حل خواهیم کرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه