اخبار داغ

امام جمعه سرپل ذهاب:

مردم ایران پای نظام و انقلاب ایستاده اند/ مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه زیبنده این ملت نیست

مردم ایران پای نظام و انقلاب ایستاده اند/ مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه زیبنده این ملت نیست
حجت‌الاسلام محمدجواد فاطمی‌نسب, امام جمعه سرپل ذهاب گفت: مردمی که اینگونه پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند شایسته بهترین خدمات هستند و مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه زیبنده ملت ایران نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز , حجت‌الاسلام محمدجواد فاطمی‌نسب  در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس هفته درس آموزی برای کشورهای مستکبری است که به دنبال سلطه جویی بر کشورهای مظلوم هستند.

وی افزود: همه دنیا فکر می کردند اگر روزی بلوک شرق و غرب در کنار هم قرارگیرند هر نظامی را می توانند ساقط کنند .

وی بیان کرد: جنگ تحمیلی با حضور تمام کشورهای استکبار، بلوک شرق و غرب و دلارهای مرتجعین عربی نتوانست بر اخلاص رزمندگان و اتحاد واراده ملت غلبه کند.

امام جمعه شهرستان ادامه داد: درس بزرگ دفاع مقدس برای ما این است که اتحاد و ایمان و اراده ملت برتمام دنیای استکبار غلبه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ما هم درجنگ تحمیلی و هم بعداز آن درمقابل استکبار ایستاده و بازهم خواهیم ایستاد، گفت: نیروهای مسلح ما امروز در اوج آمادگی توان و قدرت بازدارنده اول منطقه هستند لذا ملت ما امروز گوش به فرمان ولی فقیه آماده دفاع از انقلاب و کشور هستند .

وی ادامه داد: رئیس جمهور دیوانه آمریکا از به شهادت رساندن سردار دلها بعنوان فتح الفتوح خود یادمی کند که نشان دهنده ضعف و ناتوانی آنهاست.

وی تاکید کرد: مردمی که اینگونه پای نظام و انقلاب خود ایستادند شایسته بهترین خدمات هستند و مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه زیبنده ملت ایران نیست.

امام جمعه شهرستان گفت: کشور در زمان جنگ تحمیلی نیز به این اندازه مشکلات نداشت و مسئولین با اینکه کشور درگیر جنگی نا برابر بود مجاهدانه به مردم خدمت می کردند، گره زدن مشکلات کشور به تحریمها درست نیست مگر کشور در زمان جنگ تحمیلی هم تحریم نبود، لذاحمایت مردم از نظام و انقلاب بزرگتربن نعمت برای مسئولین است.

فاطمی نسب گفت: پذیرش مسئولیت توسط هرکسی بعنوان نوکر مردم بودن است و برای نوکری صادقانه مردم باید برای رفع مشکلات جامعه تلاش کرد قطعا مشکلات باید در داخل و توسط جوانان کشور حل و فصل شود.

سرهنگ علی اکبری فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب نیز در ادامه اظهار داشت: امروز قداست و طهارت بسیج مرهون ایثار و شهادت طلبی های شهدا و بسیجیان مخلص دوران دفاع مقدس است.  

وی افزود: بررسی فرهنگ عاشورایی رزمندگان در دوران دفاع مقدس به ما ثابت کرده هر ملتی که از فرهنگ ایثار و شهادت برخوردار باشد پیروز و سربلند باقی مانده خواهد ماند.

سرهنگ اکبری گفت: با گوش به فرمان ولی امر مسلمین در حفظ و اقتدار و جهانی نمودن انقلاب و اسلام می توانیم تداعی بخش اهداف شهدا باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه