اخبار داغ

رزمنده دفاع مقدس و پدر شهید مدافع حرم:

مسئولان از ترویج سبک مدیریتی غربی پرهیز کنند/ دفاع مقدس نقشه راه مدیریت برای همه ادوار

مسئولان از ترویج سبک مدیریتی غربی پرهیز کنند/ دفاع مقدس نقشه راه مدیریت برای همه ادوار
محمدحسن حمزه گفت: سبک مدیریتی غربی در کشور ما در حال پیشروی است و مسئولان باید از ترویج این سبک پرهیز کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن حمزه پدر شهید مدافع حرم محمد حسین حمزه در گفتگو با مرآت، دفاع مقدس را یکی از درخشان‌ترین عرصه‌های دفاعی کشور برشمرد و انتقال این فرهنگ به نسل آتی را با تکیه بر شیوه‌های نوین هنری مورد تأکید قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی ضمن تشریح مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف  فرهنگی نظامی و سیاسی بیان کرد: امروز خودباوری ملی از مهمترین دستاوردی دفاع مقدس است که تقویت آن منجر به خوداتکایی و شکوفایی هرچه بیشتر در عرصه های مختلف خواهد شد .

,

پدر شهید حمزه  رشادت‌های رزمندگان طی جنگ تحمیلی و پیروزی‌هایی که به پشتوانه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس حاصل شد را نمونه‌‌ی  دیگری  از قابلیت‌های ملت ایران دانست که در عرصه خودباوری متجلی شد.

,

وی تصریح کرد:  این رزمایش اقتدار،  نمایش گوشه‌ای از توانمندی و اثبات  هویت ایرانی اسلامی به جهانیان بوده است که باید تقویت شود .

,

این رزمنده  پیشرفت‌های نظامی کشور  را یکی دیگر از دستاوردهای مهم دفاع مقدس برشمرد و بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی علی‌رغم همه محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه از  اقتدار ویژه‌ای در حوزه نظامی برخوردار است طوریکه می‌توان ایران را در زمره 10 ارتش قدرتمند دنیا معرفی کرد.

,

 پدر شهید حمزه به محدودیت‌های نظامی کشور در دوران جنگ اشاره و تصریح کرد:  در دوران جنگ و دفاع مقدس در تأمین ابتدایی‌ترین ابزار دچار  مشکل بودیم و حتی سیم خاردار هم جزو اقلام وارداتی بود که البته نخبگان جوان و صنعتگران ما در همان دوران دفاع مقدس با پویایی و درایتی که از روحیه انقلابی‌شان نشات می‌گرفت موفق به ساخت  موشک و  پیشرفته‌ترین سلاح‌های دفاعی شدند و امروز هم شاهدیم ایران در حوزه نظامی حرفی برای گفتن دارد.

,

 وی پر بودن سنگر کشور برای دفاع از هر گونه حملات احتمالی چه نظامی و چه غیرنظامی را مورد تأکید قرار داد و افزود: امروز همدلی و مجاهدت‌های مردم  در تقابل با ویروس منحوس کرونا تکرار صحنه‌های دفاع مقدس است که باید تقویت و تا نابودی کامل این ویروس مهاجم  ادامه یابد.

,

 حمزه از  روحیه ایثار و گذشت ملت ایران در قبال همه تهدیدها و حملات قدردانی کرد و اظهار داشت:  مجاهدات‌های ملت ایران معمولاً در چند وجه همیشه مشترک بوده و این ملت سرافراز همیشه برای باورها و نجات هموطنان خود مقاومت کردند و جنگیدند.

,

وی گفت: برای ملت ایران  تفاوتی ندارد که ویروس کرونایی باشد یا حمله ویروس آمریکایی بلکه این یکپارچگی و ایثارگری است که نهایتاً به شکست حملات منجر می‌شود.

,

حمزه الگو پذیری از فرهنگ  دفاع مقدس را رافع مشکلات در عرصه‌های مختلف دانست و ترویج سبک مدیریت غرب‌گرا را آسیب بزرگی برای منافع کشور برشمرد .

,

وی تأکید کرد: دفاع مقدس یک دفترچه و نقشه راه و یک بیس و چارت مدیریتی  برای همه زمان‌ها در همه ادوار است و برای متخصصان نیز این واقعیت به اثبات رسید.

,

پدر شهید حمزه ادامه داد: امروز منافع دشمن با عملیاتی شدن هر چه بیشتر مدیریت‌هایی به سبک دوران دفاع مقدس به مخاطره می‌افتد و اهداف کشور با مدیریت دفاع مقدس محقق می‌شود.

,

این رزمنده دفاع مقدس، متکی بودن به اقتصاد داخلی را نمونه‌ای از روحیه جهادی و افکار دوران دفاع مقدسی دانست و تاکید کرد: تا زمانی که چشم ما به دست بیگانه باشد و از زندگی و سبک بیگانه که پیاده سازی افکار غربی است الگو بگیریم  چیزی جز پشیمانی و انحطاط در انتظارمان نیست.

,

 وی با انتقاد از  ترویج و پیاده‌سازی سبک مدیریتی غربی و لیبرالیسم توسط برخی از مسئولانِ کشور ، گفت:  امروز نمی‌توانیم بگوییم مسئولان گوش شنوا ندارند، گوش شنوا دارند اما نمی‌خواهند بشنوند که مدیریت غربی ضربه مهلکی به پیکره جامعه می‌زند .

,

حمزه به توصیه رهبر معظم انقلاب به مسئولان کشور در هفته دولت اشاره و خاطرنشان کرد: نسخه حل مشکلات کشور توسط طبیب جامعه در هفته دولت تبیین شد  اگر مسئولان به این نسخه عمل کنند بسیاری از مشکلات کشور حل شدنی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه