اخبار داغ

گزارش؛

داستان پُرپیچ و خم ترمینال مسافربری سی‌سخت و اظهارات شهردار+تصاویر

داستان پُرپیچ و خم ترمینال مسافربری سی‌سخت و اظهارات شهردار+تصاویر
ترمینال مسافربری شهر سی سخت مدتی است که به معضلی برای شهروندان تبدیل شده و عدم ساماندهی و قرارگیری در یک مکان مناسب مشکلاتی را برای مسافران به وجود آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در فاصله 35 کیلومتری از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است و با وجود اینکه نزدیک ترین شهر به یاسوج مرکز استان است ولی مشکلاتی در خصوص تردد مسافران دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مرکز شهرستان دنا از داشتن ترمینال مسافربری واحد محروم است و به اصطلاح گاراژ مسافری موجود نیز بلاتکلیف بوده و تغییر مکان میدهد که این موضوع شهروندان را سردرگم کرده است.

,

قرارگیری ادارات و نهادهای شهرستان دنا در سی سخت موجب حضور افراد از روستاها و بخش های مختلف در سی سخت شده است که این امر نیازمند وجود یک پایانه مسافربری ساماندهی شده و مناسب است.

,

ترمینال مسافربری شهر سی سخت مدتی است که به معضلی برای شهروندان تبدیل شده و عدم ساماندهی و قرارگیری در یک مکان مناسب مشکلاتی را برای مسافران به وجود آورده است.

,

, ,

اخیرا گاراژ مسافربری سی سخت به مکانی بی در و پیکر و متروکه در ورودی شهر انتقال داده شده که هیچ گونه زیرساخت و امکاناتی نداشت به گونه ای رهگذر و مسافری وارد شهر می شد به هیچ عنوان باور نمی کرد که این مکان ترمینال این شهر باشد.

,

حتی مسافران و تاکسی های مسافربری آن را به رسمیت نمی شناختند و گاها مسافران باید ساعت ها منتظر یک تاکسی می ماندند بدون اینکه صندلی برای نشستن یا سایبانی برای ایستادن داشته باشند.

,

شهردار سی سخت در این خصوص گفت: به دلیل نامناسب بودن و نبود امکانات در این مکان واقع در ورودی شهر در حال حاضر پایانه مسافربری سی سخت به جنب مکان قبلی یعنی در بلوار مطهر انتقال داده شده است.

,

, ,

علی فرد با بیان اینکه سایت پایانه مسافربری سی سخت در همان ورودی شهر در نظرگرفته شده است، گفت: تصمیم بر این گرفته شده که با توجه به رفاه حال شهروندان و به منظور بهسازی زیرساخت های پایانه مسافربری در ورودی شهر، به صورت موقت این پایانه به خیابان مطهری انتقال داده شود.

,

وی با بیان اینکه ترمینال باید در شأن شهروندان باشد گفت: مکان اسبق این پایانه به دلیل پایان قرارداد استیجاری آن و عدم تمدید مالک منتقل شد به ورودی شهر و مکان جدید در ورودی شهر نیز به دلیل نداشتن امکانات لازم و زیرساخت های آن مجددا منتقل شد، درحال حاظر پایانه مسافربری سی سخت در خیابان مطهری منتقل شده است تا اینکه نگرانی شهروندان برطرف شود و ما نیز بتوانیم با فراغ بال به تعمیرات و بهسازی آن بپردازیم.

,

اکنون باید دید آیا شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا که به شهرتوریستی استان معروف است بعد از سال ها چشم انتظاری می تواند صاحب یک پایانه مسافربری درخور و دارای حداقل امکانات اولیه باشد یا همچنان باید این رنج را تحمل کند.؟

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه