اخبار داغ

با 4 نفر کار را شروع می‌کنیم؛

حسنی‌پور: فعلا تمرین دسته‌جمعی نداریم/ حضور اول کاراته در المپیک باید موفقیت‌آمیز باشد

حسنی‌پور: فعلا تمرین دسته‌جمعی نداریم/ حضور اول کاراته در المپیک باید موفقیت‌آمیز باشد
مربی تیم ملی کاراته گفت: از شنبه کار را با ملی‌پوشان شروع می‌کنیم، هرچند که فعلا بصورت دسته‌جمعی نمی‌توانیم کنار هم تمرین کنیم.
[

سعید حسنی‌پور مربی تیم ملی کاراته در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار داشت: در جلسه‌ای که سه‌شنبه گذشته در فدراسیون داشتیم، تصمیم گرفته شد تا اولین اردوی تیم ملی را بعد از مدت‌ها وقفه به خاطر شیوع ویروس کرونا شروع کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسنی‌پور ادامه داد: فعلا کار را با 4 ملی‌پوش شروع می‌کنیم ولی نمی‌توانیم بصورت دسته‌جمعی تمرین کنیم. در نظر داریم با بدنسازی و تمرینات انفرادی کار را شروع کنیم و حتی به محل تمرین بچه‌ها برویم و شرایطشان را ارزیابی کنیم. ضمن اینکه از چندی پیش برنامه تمرینی را به بچه‌ها داده‌ایم و شروع کارمان بر اساس برنامه خواهد بود.

,

مربی تیم ملی کاراته به وضعیت مسابقات این رشته در دنیا اشاره کرد و متذکر شد: پیش از دوران کرونا لیگ جهانی کاراته را در مراکش داشتیم که در آخرین لحظات آن پیکارها تعطیل شد و حالا باید در تاریخ جدید آماده رقابتها شویم. آخرین مسابقات گزینشی المپیک هم برای آنهایی که با رنکینگ سهمیه نگرفته‌اند در پاریس برگزار می‌شود که باید ببینیم تا آن زمان وضعیت ملی‌پوشان ما برای المپیک 2020 چه خواهد شد.

,

حسنی‌پور در پایان تاکید کرد: فعلا دو ملی‌پوشِ ما کسب سهمیه کرده‌اند. کاراته هم پس از سالهای طولانیِ غیبت در المپیک، این بار در توکیو برگزار می‌شود؛ برای همین باید با بهترین شرایط به المپیک برویم و بهترین نتیجه را بگیریم. شاید پس از المپیک توکیو باز هم این رشته ورزشی از کاروان المپیک جا بماند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه