اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

اگر چشم انتظار مساعدت خارج کشور بودیم قطعا زمین گیر می شدیم/ امروز حافظان سلامت با دست خالی به مبارزه با کرونا رفتند

اگر چشم انتظار مساعدت خارج کشور بودیم قطعا زمین گیر می شدیم/ امروز حافظان سلامت با دست خالی به مبارزه با کرونا رفتند
بهمن ریحانی با بیان اینکه مجاهدت و فداکاری حافظان سلامت فراموش نمی شود، گفت: اگر چشم انتظار مساعدت از خارج کشور بودیم قطعا زمین گیر می شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  ننقل  ااز  شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز , امروز چهارشنبه آیین تجلیل مدافعان امنیت از حافظان سلامت استان کرمانشاه برگزار ش. مشروح خبرها به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصادنیو,


اگر چشم انتظار مساعدت از خارج کشور بودیم قطعا زمین گیر می شدیم/ مجاهدت و فداکاری حافظان سلامت فراموش نمی شود

,
, اگر چشم انتظار مساعدت از خارج کشور بودیم قطعا زمین گیر می شدیم/ مجاهدت و فداکاری حافظان سلامت فراموش نمی شود,

 بهمن ریحانی اظهار داشت: ملت ایران هیچ گاه تلاش ها، فداکاری ها و مجاهدت های کادر پزشکی و درمانی را از یاد نخواهد برد آنچنان که مجاهدت های دفاع مقدس را از یاد نبردند.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه افزود: همه این ارزش ها، زیبایی ها و فداکاری هایی که در نظام اسلامی وجود دارد، برگرفته از نهضت عاشورا و حماسه حسینی است.  

,

وی بیان داشت: به دلیل دستاوردهای ارزشمندی که دفاع مقدس برای ما به ارمغان آورد امروز از آن دوران با افتخار یاد می کنیم.  

,

ریحانی خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس براساس ارزش ها و اعتقادات خود دفاع کردیم و از این رو است که جنگ برای ما دستاوردهای فراوانی داشت.  

,

وی خاطر نشان کرد: امروز نیز اگر از خدمات کادر درمانی به عنوان مجاهدت و ایثارگری یاد می کنیم به علت اعتقادی است که در وجود آنها جاری است.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) عنوان کرد: این افراد به کارشان جدای از شغل می نگرند و با نگاهی اعتقادی و الهی کار می کنند.  

,

 ریحانی با بیان اینکه دشمن در جبهه سلامت ناشناخته است و تجهیزاتی به صورت قطعی برای مقابله با آن نداریم، گفت: کسانی که در جبهه مقابله با این بیماری منحوس هستند، انسان هایی بزرگ اند که عاشقانه و براساس ارزش ها و اعتقاداتشان کار می کنند.  

,

وی ادامه داد: نگاه کادر پزشکی و درمانی به این بیماری و خدمت در عرصه مقابله با کرونا نگاهی مادی نیست و این اقدامات در تابلوی زیبای ملت ایران باقی خواهد ماند.  

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان داشت: اگر چشم انتظار مساعدت از خارج کشور بودیم قطعا زمین گیر می شدیم اما دیدیم امروز روز خودباوری و خوداتکایی ملت است.  

,

 ریحانی با اشاره به اینکه کشور ما در علم پزشکی در دنیا سرآمد است، عنوان کرد: این آیین به پاس تکریم و پاسداشت از جامعه پزشکی به عنوان الگو و نمونه ای است که هرگز از ذهن مردم نخواهند رفت.  

,

وی خاطر نشان کرد: در زمان جنگ و چه در برخی بحران ها تجربه خوبی برای ارتباط با جامعه پزشکی داشتیم که از جمله آن می توان به ریشه کنی بیماری فلج اطفال اشاره کرد.

,

 ریحانی گفت: برای مقابله با کرونا از همه امکانات خود بهره می گیریم همانگونه که تا کنون نیز اینگونه بوده است.

,

وی بیان داشت: پیشگیری از بیماری کرونا بسیار مهم است و باید این فرهنگ در جامعه ما شکل گیرد چرا که با وجود این فرهنگ سازی شاهد خستگی جامعه پزشکی نخواهیم بود.

,

 

,


۱۶ هزار بسیجی در اجرای طرح غربالگری کرونا به ما کمک کردند

,
, ۱۶ هزار بسیجی در اجرای طرح غربالگری کرونا به ما کمک کردند,

محمودرضا مرادی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی نیروهای نظامی و انتظامی در زمینه مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: این همیاری به عنوان نعمت الهی است که از گذشته وجود داشته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: کادر درمانی در زمان دفاع مقدس نیز در کنار مدافعان امنیت از این مرز و بوم دفاع کردند و خدمات بسیار زیادی را ارائه دادند.

این مسئول بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زمان دفاع مقدس ۱۷ شهید را تقدیم کرده است که ۴ نفر از آنها دانشجویان پزشکی بودند و در کنار تحصیل به تهدیب نفس پرداختند‌.

مرادی گفت: در ایام زلزله سرپلذهاب نیز شاهد آن بودیم که سپاه و ارتش به عنوان اولین گروه های امدادی خدمت رسانی کردند و بیمارستان های صحرایی را که برپا کردند تا ماه ها به مردم خدمات پزشکی ارائه می داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: در بیماری کووید ۱۹ نیز شاهد خدمات و کمک های بسیار ارزنده ای بودیم.

وی افزود: ۷۸۵ نفر از همکاران ما طی این مدت به بیماری کرونا مبتلا شدند که ۱۵۳ نفر بستری شدند.

مرادی با اشاره به اینکه اقدامات دیگری علاوه بر خدمات رسانی در حوزه بهداشتی و درمانی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام شده است، عنوان کرد: محققین ما در شرکت های دانش بنیان به منظور آماده کردن تجهیزات مقابله با این بیماری ورود پیدا کردند و در همان ابتدا با توجه به کمبودی که در زمینه تولید ماسک داشتیم یکی از این شرکت ها توانست سریعا وارد کار شده و این کمبود را جبران کند و در این زمینه در کشور رتبه برتر را کسب کردیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: اعضای هییت علمی دانشکده داروسازی ما داروی فاوی پیراویر را ساختند و برای ارائه آن اعلام آمادگی کردند تا در کارخانه های داروسازی از آن استفاده شود.

مرادی تصریح کرد: ۱۶ هزار بسیجی در اجرای طرح غربالگری به ما کمک کردند و در این زمینه نیز توانستیم رتبه سوم کشوری را به دست آوریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامتی که نیروهای نظامی و انتظامی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را در مقابله با کرونا یاری کردند می توان به بحث گند زدایی، ضابطین، اعزام نیرو به مراکز درمانی، استفاده از امکانات و تجهیزات بیمارستان های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و ... اشاره کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,


امروز حافظان سلامت با دست خالی به مبارزه با کرونا رفتند

,
, امروز حافظان سلامت با دست خالی به مبارزه با کرونا رفتند,

 شاهین محمد صادقی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: استان کرمانشاه پیشانی دفاعی ما در جنگ تحمیلی بود و این استان به حق سینه ستبر ایران اسلامی است.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور افزود: اتحاد و همدلی که در کشود وجود دارد بسیار ارزشمند است و موجب شده تا کشور ما همواره سربلند و موفق باشد.

این مسئول بیان داشت: از وجوه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که از تهدید ها برای کشور فرصت خلق می شود.

وی خاطر نشان کرد: جنگی که می توانست تمامیت ارضی ما را لگدمال کند و تهدید بزرگی برای کشور باشد به یک فرصت تبدیل شد و امروز هر چه داریم به برکت دفاع مقدس است.

محمد صادقی عنوان کرد: جوانان ما آن روز با دست خالی مقابل صدام ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند و امروز هم حافظان سلامت با دست خالی به مبارزه با کووید ۱۹ رفتند و به یاری خدا آن را شکست خواهند داد.

این مسئول با اشاره به حضور کادر درمانی و پزشکی در روزهای ابتدای جنگ در مناطق جنگی بیان داشت: امروز نیز شاهد فداکاری ها و از خودگذشتگی های کادر پزشکی در مبارزه با بیماری کرونا هستیم.

وی ادامه داد: امام راحل روحیه ایستادگی و خودباوری را میان ملت ما پروراند و امروز هم شاهد به ثمر رسیدن این روحیه هستیم.

محمدصادقی تصریح کرد: جامعه پزشکی بدنه خدمتگزاری دارد هر چند ممکن است کاستی هایی وجود داشته باشد اما هر کجا به عزت، استقلال، عظمت و سلامت این جامعه خدشه وارد شد، به میدان آمدند.

وی با تاکید بر نقش رهبری در مبارزه با بیماری منحوس کرونا گفت: ایشان باب جدیدی را از اجتهاد باز کردند و بنا بر گفته مسئولان بهداشتی کشور اگر حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود نمی توانستیم به این شکل به مقابله با کرونا بپردازیم.

محمد صادقی تصریح کرد: در بسیج جامعه پزشکی به عنوان بخشی از جامعه پزشکی کشور خدمات قابل توجهی برای مبارزه با کرونا صورت گرفته است.

این  مسئول بسیج را مزرعه بی حصار تعبیر کرد و ادامه داد: تفاوت هایی که در افراد از نظر سیاسی، نژادی و مذهبی وجود دارد به هیچ وجه کسی را از دایره بسیجی بودن خارج نمی کند مگر افرادی که ضد انقلاب و نظام هستند.

وی خاطر نشان کرد: کشور امروز به واسطه سوء مدیریت و بی تدبیری برخی دچار مشکلاتی شده است اما برون رفت از آن شدنی است.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ادامه داد: اگر با روحیه ای که در رزمندگان دفاع مقدس، مدافعان حرم و در حال حاضر نیز در کادر پزشکی و درمانی پیش برویم قطعا مشکلاتی را که در جامعه وجود دارد، برطرف خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید همه رفتار ما برای دین و براساس قرآن باشد، افزود: نوکری برای ملت افتخار است نه ریاست بر ملت و این همان روحیه بسیجی است که باید در جامعه وجود داشته باشد.

محمدصادقی تصریح کرد: امروز کشورهای غربی ۲ تا ۳ برابر بودجه کل کشور ما را برای مبارزه با کرونا اختصاص دادند اما دیدیم موفق نیستند و ما با دست خالی به مبارزه رفتیم و از پس آن برآمدیم.

این مسئول با بیان اینکه ما بجای همه نداشته یمان، عزت، آبرو و جان داریم، گفت: با روحیه بسیجی که باید در همه سطوح دیده شود همه مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه