اخبار داغ

در راستای ازدواج آسان صورت گرفت؛

اهداء بیش از ۲۳۰ سری جهیزیه بین نوعروسان رودانی

اهداء بیش از ۲۳۰ سری جهیزیه بین نوعروسان رودانی
فرمانده حوزه بسیج حمزه سیدالشهدا(ع) خراجی رودان از توزیع ۲۳۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند این شهرستان در هفته دفاع مقدس خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ این روزها خبر ازدواج فردی را که می شنویم ناخوداگاه به فکر تامین جهیزیه و هزینه های آن هستیم، حتی اگر خود و حتی اگر از فرزندانمان نیز نباشد، نرخ دلاری که روز به روز افزایش پیدا می کند و آمار ازدواجی که ماه به ماه کاهش می یابد می تواند بستر مناسبی برای آسیب های اجتماعی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

در این بین اما هستند افرادی که به جای گرفتن کاسه چه کنم، دست یاری به نیازمندان داده و آنها را در این امر مقدس کمک می کنند، سنتی که اگر انجام پذیرد نصف دین شخص مسلمان را کامل می کند و بدون شک فرد کمک کننده نیز در این کار خیر سهیم است و روزی اش را نزذ خدای خود می خورد.

,

در همین رابطه علی موذن نسب فرمانده حوزه بسیج حمزه سیدالشهدا(ع) خراجی رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: ۲۳۰ سری جهیزیه به همت کارگروه سازندگی و مردم یاری قرارگاه تحول محلات شهید سالاری نژاد سردنگ کمیز با همکاری خیرین تهیه و در هفته دفاع مقدس بین زوج های جوان شهرستان رودان توزیع خواهد شد.

,

وی افزود: یکی از طرح هایی که سپاه در زمینه ازدواج آسان در دستور کار خود قرار داده است تأمین جهیزیه برای زوج های نیازمند است.

,

فرمانده حوزه بسیج حمزه سیدالشهدا(ع) خراجی رودان با بیان اینکه خدمت به زوج های کم بضاعت و تسهیل ازدواج جوانان اقدامی ارزشمند است، ادامه داد: ترویج فرهنگ ازدواج آسان بین خانواده ها از اهداف مهم قرارگاه های تحول محلات می باشد.

,

مودن نسب خاطر نشان کرد: کرونا در کنار خسارت‌ها، فرصت‌هایی را به همراه داشت که از جمله آن ترویج فرهنگ ازدواج کم‌هزینه و تجملاتی می باشد و ‌این جهیزیه‌ها با حفظ شأن و جایگاه و کرامت افراد توزیع می‌شود و تمهیدات لازم برای پنهان ماندن اسامی افراد دریافت‌کننده پیش‌بینی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه