اخبار داغ

همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) صورت گرفت:

برگزاری همایش سه ساله های حسینی در لنده+تصاویر

برگزاری همایش سه ساله های حسینی در لنده+تصاویر
همایش سه ساله های حسینی درسالروز شهادت حضرت رقیه(س) دختر امام حسین(ع) در لنده برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس ، همزمان با سالروز شهادت دختر سه ساله امام حسین(ع)، همایش سه ساله های حسینی به همت حوزه خواهران حضرت زهرا(س) ناحیه مقاومت بسیح لنده با حضور مادران و خردسالان سه ساله  در حسینیه ثارالله این شهر برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سکینه میری فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) در این همایش گفت: این همایش همه ساله و در سالروز شهادت حضرت رقیه(س) با هدف ترویج فرهنگ حسینی برگزار می شود.

,

وی افزود: یکی از بهترین راه های اشاعه فرهنگ حسینی و فاطمی آشنا کردن بیشتر خانواده ها با سیره و روش و سبک زندگی معصومین(ع) و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

,

در ادامه نیز حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه شهرستان لنده گفت: بعد حادثه عاشورا و انتقال اهل خیام و اسرای دشت کربلا به شام حوادثی مهم به وقوع پیوست که در تاریخ ماندگار شد.

,

وی افزود: وقتی در خرابه های شام حضرت رقیه (س) سر بریده پدر را می بیند و با سر مبارک به گفت و گو می پردازد و از درد فراغ پدر به شهادت می رسد که داغ حادثه کربلا را برای زینب کبری(س) تازه تر می کند.

,

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: رسالت حضرت زینب کبری(س) در انتقال پیام عاشورا به همه جهانیان باعث شد تا عظمت و شکوه حادثه عاشورا برای همیشه در تاریخ جاودانه بماند.

,

وی تاکیدکرد: امروز خانواده ها رسالت بسیار سنگینی در حوزه تربیت فرزندان برعهده دارند و آن هم تربیت نسلی حسینی و فاطمی است که این رسالت بر دوش مادران است.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه