اخبار داغ

لیگ برتر والیبال| فولاد سیرجان صدرنشین شد/ سایپا و سپاهان ناکامان بزرگ هفته چهارم

لیگ برتر والیبال| فولاد سیرجان صدرنشین شد/ سایپا و سپاهان ناکامان بزرگ هفته چهارم
تیم‌های شهرداری گنبد و لبنیات هراز با شرکت حریفان قدرتمند خود در دیدار خانگی، عنوان شگفتی‌سازان هفته چهارم لیگ برتر والیبال را از آن خود کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز با هفت دیدار در شهرهای اردکان، یزد، مریوان، تهران، آمل، ارومیه و گنبد پیگیری شد. در بازیهای این هفته شکست سایپا و سپاهان دو مدعی بزرگ لیگ شگفتی بزرگ هفته بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
🔻 نخستین باخت  ارومیه ثبت شد
 
, 🔻 نخستین باخت  ارومیه ثبت شد,
,
شهرداری ارومیه صفر - فولاد سیرجان 3
,
حساس‌ترین بازی هفته چهارم لیگ برتر والیبال به میزبانی ارومیه برگزار شد. جایی که تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی برای حفظ جایگاه و نوار پیروزی‌های متوالی خود به مصاف یکدیگر رفتند. شهرداری ارومیه تیم سوم لیگ که همچون فولاد سیرجان، تا پیش از هفته چهارم، ۳ برد و ۹ امتیاز کسب کرده بود، این هفته مقابل فولاد سیرجان مغلوب شد تا نخستین باخت خود را در لیگ ۹۹ را تجربه کند.
,
 
,
در سالن خالی از تماشاگر غدیر این شهر، تیم فولاد سیرجان، میزبان‌اش شهرداری ارومیه را ۳ بر صفر شکست داد. شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی فولاد سیرجان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیاز ۲۵ بر ۲۳به پیروزی رسیدند. مرتضی شریفی از شهرداری ارومیه و صابر کاظمی از فولاد سیرجان با کسب ۱۷ امتیاز برترین بازیکنان دیدار شناخته شدند.
,
 
,
در این دیدار که به مدت ۹۸ دقیقه به طول انجامید، سعید مصطفی‌وند بازیکن شماره ۲ شهرداری ارومیه و محمد رضی‌پور بازیکن شماره ۶ فولاد سیرجان کارت زرد دریافت کردند. در این بازی علیرضا قریب به عنوان داور اول قضاوت کرد. مرتضی علایی، نادر انصاری، بهروز جعفری و علی شاکری هم به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری و ناظر ویژه حضور داشتند.
,
 
,
 
,
🔻 یزدی‌ها میهمان خود را با شکست بدرقه کردند
 
, 🔻 یزدی‌ها میهمان خود را با شکست بدرقه کردند,
,
شهداب یزد ۳ – شهرداری قزوین صفر
,
یزدی‌ها که در هفته سوم لیگ بازی جذابی مقابل شهرداری ورامین به نمایش گذاشتند و بعد از یک ماراتن ۵ سته، درنهایت ۳ بر ۲ پیروز میدان شدند، این هفته نیز میهمان خود شهرداری قزوین را با شکست ۳ بر صفر بدرقه کردند.
این بازی به مدت یک ساعت و ۲۳ دقیقه به طول انجامید و در پایان با ثبت امتیازات (۲۵ بر ۲۱)، (۲۵ بر ۲۳) و (۲۵ بر ۲۰) به سود شهداب یزد تمام شد. در این دیدار مسعود آرمات سرمربی شهرداری قزوین در ست سوم کارت زرد دریافت کرد. کیوان عابدزاده، علی‌اصغر ثابتی‌پور، محمد ابراهیم‌زاده، امیدوار حاتمی هم به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری حضور داشتند.
,
,
 
,
 
,
🔻 باخت هورسان در روز رونمایی از بازیکنان برزیلی
 
, 🔻 باخت هورسان در روز رونمایی از بازیکنان برزیلی,
,
خاتم اردکان ۳ – هورسان صفر
,
کادرفنی هورسان در سومین بازی خود در لیگ برتر والیبال، از بازیکنان خارجی خود رونمایی کرد. تیم عارف باقرزاده هفته اول لیگ را با باخت برابر سایپا به پایان برده بود و در هفته دوم به دلیل باخت فنی شهروند اراک، سه امتیاز کامل این بازی را کسب کرد.

هورسانی‌ها بعد از استراحت در هفته سوم، این هفته مقابل خاتم اردکان قرار گرفتند و به‌رغم استفاده از بازیکنان برزیلی خود، با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازات (۲۵ بر ۱۷)، (۲۵ بر ۲۳) و (۲۵ بر ۲۲) مقابل خاتم اردکان شکست خوردند. این بازی به مدت ۹۷ دقیقه به طول انجامید و در آن جواد حسین‌آبادی بازیکن شماره ۱۳ خاتم اردکان و برونو تیاگو داسیلوا بازیکن شماره ۳ هورسان رامسر کارت زرد دریافت کردند. تیم خاتم اردکان هم در ست سوم با کارت زرد تاخیر مواجه شد.
 
,
,
,
,
در این دیدار داود نافعی، علی‌اکبر پاکدلان، محمدحسن خوشدل و علی‌اصغر حاج‌کاظمی هم به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری حضور داشتند.
,
 
,
 
,
🔻 پیروزی ورامین مقابل پرافتخارترین تیم لیگ برتر
 
, 🔻 پیروزی ورامین مقابل پرافتخارترین تیم لیگ برتر,
,
پیکان یک – شهرداری ورامین ۳
,
دو تیم پیکان و شهرداری ورامین در هفته چهارم لیگ برتر درحالی برابر هم قرار گرفتند که هر دو تیم هفته سوم را با باخت پشت سرگذاشته و این هفته به دنبال جبران مافات بودند. تیم شهرداری ورامین در هفته چهارم به مصاف پیکان پرافتخارترین تیم لیگ برتر رفت و موفق به شکست ۳ بر یک این تیم در بازی خارج از خانه با امتیازات (۲۳ بر ۲۵)، (۲۳ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۲۳) و (۲۲ بر ۲۵) شد.
,
 
,
در این دیدار که به مدت ۱۳۰ دقیقه طول کشید، رامین بابایی کمک مربی ورامین در ست چهارم از بازی اخراج شد. قضاوت این مسابقه بر عهده محمد عشق‌دوست به عنوان داور اول بود. مهدی نویدی، حمید حق‌بین و علی یاوری به عنوان داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری در تیم رویارویی حضور داشتند.
,
 
,
 
,
🔻نمایش قابل تحسین گنبدی‌ها مقابل سپاهان
, 🔻نمایش قابل تحسین گنبدی‌ها مقابل سپاهان,
شهرداری گنبد ۳ – سپاهان ۲
,
شاگردان عظیم جزیده در تیم شهرداری گنبد شگفتی‌ساز هفته چهارم بودند. گنبدی‌ها که سه بازی قبلی خود را بدون برد و امتیاز پشت سرگذاشته بودند، این هفته با استفاده از امتیاز میزبانی، نخستین شکست سپاهان و البته اولین پیروزی خود در لیگ را رقم زدند.
,
 
,
شاگردان رحمان محمدی‌راد سرمربی سپاهان که بعد از کسب ۳ برد متوالی و ۸ امتیاز، به دنبال حفظ پیروزی‌های متوالی خود بودند، با نتیجه ۳ بر ۲ در گنبد مغلوب حریف شدند. این بازی به مدت ۱۳۱ دقیقه به طول انجامید و درنهایت با ثبت امتیازات (۲۵ بر ۲۳)، (۱۸ بر ۲۵)، (۱۷ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۱۸) و (۱۵ بر ۶) به سود شهرداری گنبد به پایان رسید.
,
 
,
محمد (فرهاد) شاهمیری و اسماعیل رزقی به عنوان داور اول و دوم قضاوت این دیدار برعهده داشتند. حسین پورکاشیان و مسعود ذوقی هم به ترتیب ناظر فنی و ناظر داوری بازی بودند.
,
 
,
 
,
🔻سایپا صدر جدول را از دست داد
, 🔻سایپا صدر جدول را از دست داد,
لبنیات هراز ۳ – سایپا ۲
,
دومین شگفتی هفته چهارم، در آمل رقم خورد. جایی که سایپای پرستاره، برخلاف تصورات، نتیجه نبرد ۵ سته برابر لبنیات هراز را واگذار کرد تا شاگردان بهروز عطایی سرمربی لبنیات هراز علاوه بر کسب پیروزی ۳ بر ۲ مقابل خوردوسازان، آن‌ها را از صدرنشینی هم محروم کنند. شاگردان مصطفی کارخانه که اصلا نمی‌خواستند نوار پیروزی‌های متوالی‌شان را از دست بدهند، در این بازی خارج از خانه با ثبت امتیازات (۲۲ بر ۲۵)، (۲۲ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۲۲)، (۲۵ بر ۲۰) بر (۱۵ بر ۱۳) گوی و میدان را به حریف خود واگذار کردند.
,
 
,
در این بازی که به مدت ۲ ساعت و ۳۴ دقیقه به طول انجامید، رضا قرا بازیکن شماره ۱۷ تیم لبنیات هراز کارت زرد گرفت. تیم سایپا نیز در ست سوم کارت زرد تاخیر دریافت کرد. مصطفی کارخانه سرمربی سایپا در ست پنجم با کارت زرد مواجه شد. قضاوت این دیدار برعهده محمدرضا درفش‌کاویان به عنوان داور اول بود. قادر صادقی، بهرام سلیمانی و اسماعیل صباغ هم به ترتیب به عنوان داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری حضور داشتند.
,
 
,
 
,
🔻 نخستین برد راه‌یاب ملل
, 🔻 نخستین برد راه‌یاب ملل,
راه‌یاب ملل کردستان ۳ – شهروند اراک یک
,
یکی دیگر از بازی‌های جذاب هفته چهارم لیگ برتر، جدال قعرنشیان بود. جایی که دو تیم راه‌یاب ملل کردستان و شهروند اراک که به ترتیب در رده‌های چهاردهم و پانزدهم جدول قرار داشتند برای ثبت نخستین پیروزی خود در لیگ، برابر هم قرار گرفتند.
,
 
,
تقابلی که درنهایت با نتیجه ۳ بر یک و با امتیازات (۲۶ بر ۲۸)، (۲۵ بر ۱۶)، (۲۵ بر ۲۲) و (۲۷ بر ۲۵) به سود راه‌یاب ملل کردستان تمام شد تا این تیم در هفته چهارم طعم پیروزی را بچشد. در این دیدار که به مدت ۲ ساعت و ۱۳ دقیقه طول کشید، اصغر نجفی لیلاب بازیکن شماره یک و احسان احمدی‌نوره بازیکن شماره ۴ راه‌یاب ملل به ترتیب کارت زرد و قرمز دریافت کردند. محمد امین حیدری بازیکن شماره ۷ شهروند هم ۲ کارت زرد و قرمز گرفت.
,
 
,
در این بازی وحید پورکاشیان، صادق رضایی، عباس امانی و مجید محسنی شوشتری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری حضور داشتند.
,
 
,
 
,
💢فولاد سیرجان صدرنشین شد
, 💢فولاد سیرجان صدرنشین شد,
در پایان هفته چهارم، تیم فولاد سیرجان با چهار برد و ۱۲ امتیاز با اقتدار در صدر جدول قرار گرفت، تیم‌های سایپا و شهرداری ورامین نیز با سه برد و ۱۰ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم جدول جای گرفتند.
,
 
,
 
,
🔻نتایج کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
, 🔻نتایج کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:,
 
,
*خاتم اردکان ۳ – هورسان صفر
,
(۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲)
,
 
,
*شهداب یزد ۳ – شهرداری قزوین صفر
,
(۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰)
,
 
,
*راه‌یاب ملل کردستان ۳ – شهروند اراک یک
,
(۲۶ بر ۲۸، ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۷ بر ۲۵)
,
 
,
*پیکان یک – شهرداری ورامین ۳
,
(۲۳ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۲ بر ۲۵)
,
 
,
*لبنیات هراز ۳ – سایپا ۲
,
(۲۲ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۳)
,
 
,
*شهرداری ارومیه صفر – فولاد سیرجان ۳
,
(۲۳ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۳ بر ۲۵)
,
 
,
*شهرداری گنبد ۳ – سپاهان ۲
,
(۲۵ بر ۲۳، ۱۸ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۶)
,
 
,
تیم آذرباتری ارومیه در این هفته استراحت داشت.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه