اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز:

یک هزار و 176 طرح بسیج سازندگی در البرز افتتاح می شود/ خودباوری مهم ترین دستاورد 8 سال دفاع مقدس

یک هزار و 176 طرح بسیج سازندگی در البرز افتتاح می شود/ خودباوری مهم ترین دستاورد 8 سال دفاع مقدس
سردار سید یوسف مولایی گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، یک‌هزار و 176 طرح سازندگی در البرز افتتاح خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده سپاه البرز عصر امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه اقتدار 40، گفت: دشمن 42 سال با طرحی جنگ های نیابتی، اطلاعاتی، روانی و هر جنگی که در ادبیات دنیا گنجانده شده است سعی در مقابله با انقلاب داشت اما دفاع مقدس به یکی از نمادهای مقاومت در تمام اعصار تبدیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سردار سید یوسف مولایی با اشاره به اینکه توان دفاعی، امنیتی، سازندگی، و مجاهدت رزمندگان از پازل های دفاع مقدس هستند، افزود: متاسفانه امروز ایثارگری جای خود را در جامعه ما به سوداگری داده است و این رویه یعنی عدم بازگشت به ارزش هایی که کشور را نگه داشته است.
,
 
,
وی خودباوری را از مهمترین ثمرات دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: امروز باید خودباوری را به  جامعه تزریق کرد چرا که دشمن با هجمه های سنگین علیه نسل جوان سعی در پیاده کردن اهداف خود دارد.
,
 
,
سردار مولایی به افتتاح 40 پروژه پیشرفت و آبادانی در دو روستای پلنگ آباد اشتهارد و نجم آباد نظرآباد اشاره و تصریح کرد: یک هزار و 176 طرح سازندگی شامل 46 طرح کشاورزی، 33 طرح آب و فاضلاب، 7 طرح سلامت، 106 طرح آموزشی،  534 طرح عمومی، 408 طرح فرهنگی، 44طرح ورزشی با اعتبار 46 میلیار تومان افتتاح می شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه