اخبار داغ

امروز صورت گرفت؛

بازدید رییس سازمان برنامه و بودجه از دهکده المپیک کرمانشاه

بازدید رییس سازمان برنامه و بودجه از دهکده المپیک کرمانشاه
محمدباقر نوبخت رییس برنامه وبودجه کشور صبح امروز از دهکده المپیک بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،محمدباقر نوبخت در بازدید از سالن ۶ هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه اظهار داشت: تلاش می کنیم تا اعتبارات مورد نیاز این پروژه را تامین کنیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان داشت: مشکلات تامین اعتبار پروژه سالن ۶ هزار نفری را حل می کنیم ولی انتظار داریم روند کار تسریع یابد و جوانان کرمانشاهی بتوانند نوروز از این سالن استفاده کنند.

جبیب اله وفایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار ساخت سالن ۶ هزار نفری دهکده المپیک از سال ۹۱ آغاز شده است و در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه افزود: این طرح امسال ۱۵ میلیارد اعتبار دارد که ۵ میلیارد اعتبار مصوب و ۱۰ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار باقی مانده دارد که شرط تامین آن این است که پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

این مسئول با بیان اینکه این پروژه از طرح های خوب استان کرمانشاه است، گفت: سالن ۶ هزار نفری دهکده المپیک چند منظوره است و برای ورزش هایی نظیر کشتی، والیبال و .. استفاده می شود و امیدواریم جوانان کرمانشاهی بتوانند عید نوروز از آن استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه