اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

مدافعان سلامت همچون مدافعان وطن جامه رزم پوشیدند/ مدافعان سلامت حرمت و ارزشش چون دفاع مقدس است

مدافعان سلامت همچون مدافعان وطن جامه رزم پوشیدند/ مدافعان سلامت حرمت و ارزشش چون دفاع مقدس است
کارشناس مسائل سیاسی گفت:دفاع سلامت حرمت و ارزشش چون دفاع مقدس است چرا که فرشتگان سفیدپوش حوزه سلامت و مردمان همیشه در صحنه ملت شریف ایران اسلامی همانند دوران دفاع مقدس از آسایش خود و خانواده گذشتند و در خط مقدم این نبرد نابرابر ایستادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید اصغر حسینی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار  جهانبین نیوز با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: امروز از ثمرات  دوران هشت سال  دفاع مقدس بهره‌مند هستیم و  اگر تا کنون توانسته ایم نقشه های دشمن را خنثی کنیم به برکت خون شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده است.

حسینی افزود:در چند ماهه اخیر، جنگی دیگر با ویروسی منحوس در کشور آغاز شد و حال و هوای هشت سال دفاع مقدس را در یادها زنده کرد در این جنگ نابرابر، مدافعان سلامت همچون مدافعان وطن، جامه رزم پوشیدند و برای حفظ سلامت مردم به میدان آمدند و تعدادی نیز در راه خدمت رسانی به بیماران به خیل شهدا پیوستند.

وی با بیان اینکه میوه هشت سال دفاع مقدس،دفاع سلامت ایران  است اظهار کرد: دفاع سلامت حرمت و ارزشش چون دفاع مقدس است  چرا فرشتگان سفیدپوش حوزه سلامت و مردمان همیشه در صحنه ملت شریف ایران اسلامی  همانند دوران دفاع مقدس از آسایش خود و خانواده گذشتند و در خط مقدم این نبرد نابرابر ایستادند.

حسینی بیان کرد:همه شاهد بودیم که در دوران کرونا چه فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی به ویژه از سوی مدافعان سلامت انجام شد و همگان یاد دوران دفاع مقدس افتادند، همین کمک مومنانه‌ای که در کشور به راه افتاد نشان از وجود روحیه ایثار و فداکاری در جامعه است و این اقدامات بار دیگر فضای حاکم بر دوران دفاع مقدس را در کشور ترسیم کرد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز, ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه