اخبار داغ

در گفتگو با رزمنده 8 سال دفاع مقدس عنوان شد؛

وظیفه اصلی رزمندگان؛ رفع شبهات دفاع مقدس است

وظیفه اصلی رزمندگان؛ رفع شبهات دفاع مقدس است
حیدری گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید توسط افرادی که در آن قرارگرفته اند به شفافیت و روشنگری برسد تا دچار تحریف نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ نوجوان که بودم فیلم های دفاع مقدس را زیاد نگاه می کردم انگار چیزی در درونم جسم خاکی ام را ساعت ها مقابل تلویزیون نگه می داشت تا رشادت ها و شجاعت ها را ببیند، می خواست شاهد تمام صحنه هایی باشد که امکانات ندارند اما پیروز میدان می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

حالا اما بزرگ شده ام و پا به سن جوانی گذاشته ام، در جنگ رو در رو با دشمن قسم خورده ام نه بحث توپ و تانک است نه اسلحه و خم پاره بلکه آنها می خواهند کانون گرم خانواده ام را زیر سوال ببرند، می خواهند فیلم ها را مطابق سلیقه خود به چشمان ما نشان دهند و رشادت ها را برطبق لغت نامه خود تعریف کنند و به نوعی دچار تحریفش کنند.

,

اما دشمن بداند جوان ایرانی حتی اگر آن دوران را ندیده باشد و زمانه اش با اسلحه و تانک نیز در ارتباط نباشد از نسل همان جوان هایی است که در سن ۱۲ سالگی پای به میدان جنگ می گذارد و آگاهانه در مقابل دشمن به نبرد می ایستد و در نهایت افتخار و سربلندی پیروز می شود.

,

جنگ اکنون رسانه است و رسانه نیز کتاب، فیلم، عکس و صدا است، کتاب های واقعه عاشورا را که ورق می زنم تمام صحنه های کربلا را می بینم و همین دلیل محکمی است تا بتوانم شیطان را تشخیص دهم و راه رسیدن به هدف را انتخاب کنم، اگرنبودند افرادی که دست به قلم شوند و از واقعیت ها بنویسند و بگویند، پیرو همان شیطانی می شدیم که روز رستاخیز می گوید من فقط پیشنهاد دادم خودت بودی که مسیر گمراهی را انتخاب کردی.

,

وحید حیدری از رزمندگان ۸ سال دفاع است، او اولین بار در سال ۱۳۶۲ عازم جبهه شده است و تمام دغدغه اش رفع شبهات دفاع مقدس است، تلاشش را می کند تا نسل جوان و نوجوان امروز واقعه دفاع مقدس را به عینه درک کند و راه درست زندگی را که سعادت دنیوی و اخروی است انتخاب کند.

,

حیدری اظهار کرد: من و دوستان رزمنده ام بهترین دوران عمر خود را در آن ۸ سال گذراندیم و یکی از شیرین ترین دوران عمر ما است، در دورهمی هایی که داریم از خاطرات آن زمان و همدلی ها، یک رنگی ها و صمیمیت های آن یاد می کنیم و اگر امکان داشت تمام ارزش دنیوی خود را می دادیم تا آن دوران برایمان تکرار شود.

,

این رزمنده ۸ سال دفاع مقدس افزود: آدم‌های موفق افرادی هستند که از این برکات بهره بردند و اکنون ما نیز به تبعیت از امام سجاد (ع) و شهید مطهری که پیام آور و راهنما بودند فرهنگ عاشورا و مقاومت را زنده نگه می داریم و آن را به نسل های حاضر و پس از آن می رسانیم، تلاشمان بر این بوده است که در تمام عرصه های نویسندگی، معلمی، شعر و حضور در مجامع شبهات را رفع کنیم.

,

وی با تاکید بر اینکه اگرهر واقعه ای دور از زمان خود قرار بگیرد دچار تحریف می شود، ادامه داد: شهید مرتضی مطهری به نگاشتن کتاب «حماسه حسینی» پرداخت و تحریف هایی که درآن واقعه ایجاد شبهه کرده بود را پاسخ گفت زیرا واقعه عاشورا دچار تحریف شده بود، در فرهنگ دفاع مقدس نیز همین است هر واقعه ای باید توسط افرادی که در آن قرارگرفتند به شفافیت و روشنگری برسد تا دچار تحریف نشود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه