اخبار داغ

رییس سازمان برنامه و بودجه:

مباحث مربوط به پروژه تصفیه خانه کرمانشاه را با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا پیگیری می کنیم

مباحث مربوط به پروژه تصفیه خانه کرمانشاه را با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا پیگیری می کنیم
محمدباقر نوبخت, سازمان برنامه و بودجه گفت: در جلسه ای که طی روز شنبه با سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا خواهیم داشت، مباحث مربوط به این طرح را مطرح و پیگیری می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، محمدباقر نوبخت در ادامه سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه به همراه استاندار و جمعی از مسئولان استانی از پروژه تصفیه خانه شهر کرمانشاه بازدید کرد.  

وی در این دیدار ضمن بازدید میدانی از این پروژه در جریان پیشرفت کار قرار گرفت.

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در جلسه ای که طی روز شنبه با سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا خواهیم داشت، مباحث مربوط به این طرح را مطرح و پیگیری می کنیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: با اصل و فرض بر اینکه این پروژه به صورت اضطراری طی دهه فجر افتتاح شود، از نظر مالی آن را پشتیبانی خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,

پروژه تصفیه خانه کرمانشاه دومین تصفیه خانه پیشرفته کشور است/ پیشرفت ۹۰ درصدی

, پروژه تصفیه خانه کرمانشاه دومین تصفیه خانه پیشرفته کشور است/ پیشرفت ۹۰ درصدی,

بهرام درویشی در جریان بازدید رییس سازمان برنامه و بودجه از پروژه ساخت تصفیه خانه شهر کرمانشاه ضمن تشریح روند اجرایی پروژه اظهار داشت: پروژه تصفیه خانه کرمانشاه به عنوان دومین تصفیه خانه پیشرفته کشور  ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.  

,

مدیرعامل آب منطقه ای استان کرمانشاه افزود: این تصفیه خانه خط اصلی از سد گاوشان است و آب مورد نیاز مردم کرمانشاه از این سد وارد خط اصلی می شود و  در افق ۱۴۱۵ ورودی آب ۶۳ میلیون متر مکعب طراحی شده است.

,

این مسئول بیان داشت: عامل بازدارنده در اتمام این پروژه منابع مالی است و برای آن نیازمند ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم و امسال بنا است ۲۳ میلیارد تومان از محل بودجه عمومی دریافت کنیم.  

, عامل بازدارنده در اتمام این پروژه منابع مالی است,

درویشی ادامه داد: برای این پروژه نیازمند ۲۲ قلم تجهیزات هستیم که قراداد ۱۱ مورد منعقد شده و در حال حاضر در انبار موجود است و در حال نصب هستیم.

,

این مسئول گفت: در صورت تامین اعتبار این پروژه به صورت اضطراری تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه