اخبار داغ

در گفتگو با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه مطرح شد:

برنامه های سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در کرمانشاه/ ۲ تفاهم نامه پروژه های عمرانی و اقتصادی امضاء خواهند شد

برنامه های سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در کرمانشاه/ ۲ تفاهم نامه  پروژه های عمرانی و اقتصادی امضاء خواهند شد
حبیب الله وفایی, رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه ضمن تشریح برنامه های سفر رییس سازمان برنامه وبودجه کشور در کرمانشاه گفت: امروز از پروژه های عمرانی بازدید بعمل آمد و همچنین 2 تفاهمنامه در راستای توسعه پروژه های عمرانی و اقتصادی امضاء خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله وفایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، با اشاره به سفر یک روزه رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: امروز و در سفر دکتر نوبخت از برخی پروژه های عمرانی در استان بازدید صورت گرفت و تصمیماتی نیز در همان محل پروژه ها اتخاذ شد که طی ۲ روز آینده جزییات دقیق و میزان اعتباری که تزریق خواهد شد، اطلاع رسانی می شود.  

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه افزود: در جلسه امروز هم که با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار خواهد شد، پروژه های دیگر استان بررسی می شود.  

این مسئول از امضا ۳ تفاهم نامه طی جلسه نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان، میان دکتر نوبخت و ذی نفعان خبر داد و بیان داشت: سند اول سند جهش تولید است و تفاهم نامه پروژه های جهش تولید که در قالب ۵۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در مجموع با اعتبار یک هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و کمک های فنی و اعتباری و نیز آورده شخص است.  

این مسئول همچنین از امضای تفاهم نامه برای ساخت ۲ هزار واحد برای خانوارهای نیازمند و فاقد سرپناه خبر داد و تصریح کرد: آیین کلنگ زنی این پروژه بعدازظهر امروز در یکی از روستاهای گیلانغرب با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه