اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

جنایت های آمریکا در دوران دفاع مقدس نشانگر سلطه طلبی اش است

جنایت های آمریکا در دوران دفاع مقدس نشانگر سلطه طلبی اش است
ناصر قوامی گفت: جنایت های آمریکا در حق ملت ایران در دوران دفاع مقدس نشانگر عمق دشمنی دنیای استکبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر قوامی، تحلیلگر مسائل سیاسی  در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: آمریکا علاوه بر تحریک صدام حسین برای حمله به ایران در تمام سالهای جنگ از این فرد خون ریز تمام قد حمایت می کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به کمکهای تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و هم پیمانانش به رژیم بعث، ادامه داد: بسیاری از تحرکات و انتقال نیروهای ایرانی توسط هواپیماها و سیستم های اطلاعاتی آمریکا به نیروهای متجاوز بعثی اطلاع رسانی می شد.

,

قوامی شهادت چند هزار نفر در عملیات کربلای ۴ را نتیجه خیانت و جاسوسی آمریکا و کشورهای غربی عنوان کرد و گفت: همزمان با کمکهای تسلیحاتی و اطلاعاتی تمام مسیرها برای خرید سلاح توسط آمریکا برای ایران مسدود و تحریم شد.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی تلاش در جهت اجماع سازی از کشورهای مختلف برای مقابله با انقلاب اسلامی را از دیگر راهبردهای آمریکا در دوران دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: در تمام سالهایی که ۸ سال جنگ خانمان برانداز بر کشور مظلوم ایران تحمیل شد آمریکا در تلاش برای جلب کمکهای همه کشورهای دنیا بر علیه ملت ایران بود.

,

قوامی راهبرد آمریکا در بعد از دوران دفاع مقدس و امروز را نیز بر مسیر اجماع سازی بر علیه ملت ایران عنوان کرد و افزود: تحریم های ناجوانمردانه که حتی تجهیزات پزشکی و دارو در ایام شیوع بیماری کرونا را نیز شامل شده است نمایشی از وحشی گری آمریکا است.

,

وی با اشاره به ترور دانشمندان هسته ای و سردار سلیمانی توسط آمریکا، ادامه داد: آمریکایی ها بعد از ترور این عزیزان با صراحت تمام و وقاحت این ترورها دفاع کردند.

,

قوامی با اشاره به اینکه چنین رفتاری مخالف تمام موازین حقوق بشری است، خاطرنشان کرد: این چنین رفتارهایی در دوران دفاع مقدس و تا به امروز نشان می دهد که دشمنی و کینه رژیم آمریکا با ملت ایران یک مسئله بنیادی و بر پایه تفکرات سلطه طلبانه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه