اخبار داغ

امام جمعه همدان:

نبود حرکت جهادی در عرصه اقتصادی از مشکلات امروز کشور است

نبود حرکت جهادی در عرصه اقتصادی از مشکلات امروز کشور است
آیت الله حبیب الله شعبانی در دیدار فرماندهان و یگان‌های نظامی و انتظامی استان گفت: عدم حفظ روحیه مسئولیت پذیری برخی مسئولین و نبود حرکت جهادی در عرصه اقتصادی از مشکلات امروز کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در دیدار فرماندهان و یگان‌های نظامی و انتظامی استان گفت: در دوران دفاع مقدس غالب فرماندهان ما جوانانی در محدوده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: تحلیل دشمن این بود کشوری که به تازگی در آن انقلاب شده، آسیب پذیر است و توانایی مقابله ندارد و دشمن متوجه شده بود اگر مقابل پیشرفت این انقلاب نایستد، فردا زلزله ای برای نابودی استکبار به راه خواهد افتاد.

,

, ,

آیت الله شعبانی گفت: تمام تحلیل های ظاهری حاکی از آن بود؛ صدامی که حمایت تمام کشورهای دنیا را به همراه دارد، ایران را شکست خواهد داد اما همانند جنگ احزاب، پیروزی از آن جبهه اسلام شد.

,

امام جمعه همدان اظهار کرد: مولفه اصلی قدرت و پیروزی ما، نه موشک و توان نظامی که ایمان و اخلاص رزمندگان ما بود.

,

, ,

نماینده ولی فقیه در استان همدان اقتصاد مقاومتی مورد تاکید حضرت آقا را به معنی این دانست که در کنار عرصه نظامی در عرصه اقتصادی هم باید قوی شویم.

,

آیت الله شعبانی در پایان یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم را عدم حفظ روحیه مسئولیت پذیری و نبود حرکت جهادی در عرصه اقتصادی عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه