اخبار داغ

آیت الله رئیسی در جریان بازدید از بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه در اردبیل:

کارخانه سبلان پارچه در کمترین زمان ممکن به چرخه تولید بازگردد/ رکود واحدهای تولیدی و بیکاری جوانان رنج آور است

کارخانه سبلان پارچه در کمترین زمان ممکن به چرخه تولید بازگردد/ رکود واحدهای تولیدی و بیکاری جوانان رنج آور است
رئیس قوه قضاییه ضمن دستور بررسی مجدد پرونده ورشکستگی و تملک کارخانه سبلان پارچه توسط یکی از بانک‌های کشور، از مسئولان دولتی و قضایی استان خواست در کوتاه ترین زمان ممکن شرایط بازگشت کامل این واحد عظیم صنعتی به چرخه تولید را فراهم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید سرزده از کارخانه نساجی سبلان اردبیل اظهار داشت: بررسی مجدد پرونده ورشکستگی و تملک این کارخانه توسط یکی از بانک‌های کشور انجام شود و  مسئولان دولتی و قضایی استان شرایط فعالیت این مجموعه را فراهم کنند.
 
وی با ابراز امیدواری نسبت به رونق تولید در صنایع نساجی ایران افزود: رکود کارخانه نساجی سبلان پارچه که یکی از بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه است و می تواند6 هزار نفر شغل ایجاد کند اما به علت مشکلات در بخش خصوصی تعطیل شده برای ما درد آور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
,
,

رئیس قوه قضائیه گفت: همواره رهبر معظم انقلاب به رونق تولید تاکید دارند اما در این استان که نیروی انسانی قابل توجهی برای اشتغال دارد و می تواند در حوزه اقتصادی واحد های تولیدی این چنین نقش موثری ایفا کند ولی 9 سال در حال رکود در امده است.

,

وی با ابراز تاسف از گزارش مدیریت کارخانه نساجی سبلان که فعالیت این کارخانه را در حال حاضر با 600 اعلام کرد، تصریح کرد: کارخانه ای که می تواند در زمینه صادرات پارچه در  کشور حرفی برای گفتن داشته باشد ولی هم اکنون فقط با 10 درصد ظرفیت خود و داشتن هزاران ماشین آلات خیاطی فعال نیست و این برای ما قابل پذیرش نخواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه