اخبار داغ

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان خبر داد؛

اقامه نماز جمعه در 9 شهر استان زنجان

اقامه نماز جمعه در 9 شهر استان زنجان
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان گفت: با توجه به وضعیت موجود از لحاظ بیماری کرونا، نماز جمعه فردا (چهارم مهرماه) فقط در شهرهای زنجان، ایجرود، سلطانیه، سجاس، قیدار، نوربهار، بزینه‌رود، گرماب و طارم اقامه خواهد شد و این فریضه عبادی- سیاسی در سایر شهرها برگزار نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی قره‌داغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بر این اساس، نماز جمعه فردا در شهرهای ابهر، هیدج، صائین‌قلعه، خرمدره، ماهنشان و دندی، اقامه نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه زنجان هم‌اکنون از لحاظ کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد، خاطرنشان کرد: نماز جمعه شهر زنجان فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به امامت آیت‌اله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در محیط و فضای باز مصلی این شهر اقامه خواهد شد.

,

حجت‌الاسلام قره‌داغی تصریح کرد: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا از 11 مهرماه، نماز جمعه در تمام شهرهای کشور و با هر وضعیت کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد که این فریضه عبادی- سیاسی از تاریخ فوق در تمام 15 شهر استان زنجان نیز اقامه می‌شود.

,

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان با اشاره به تغییر امام جمعه خرمدره، گفت: حجت‌الاسلام زاهدی‌پور، امام جمعه سابق ماهنشان به امامت جمعه خرمدره منصوب شده‌اند و امام جمعه جدید ماهنشان نیز در نماز جمعه هفته آینده (11 مهرماه) معرفی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه