اخبار داغ

سالن ورزشی گولان سنندج هم به لیست سندسازی های دولت پیوست؛

سریال افتتاح پروژه های نیمه تمام دولت به کردستان رسید+ تصاویر

سریال افتتاح پروژه های نیمه تمام دولت به کردستان رسید+ تصاویر
سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج با وجود تکمیل نشدن تمام بخش های آن و در هیاهوی رسانه ای دولتمردان مورد افتتاح غیرمردمی وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، پیش از ظهر امروز وزیر ورزش و جوانان در یک شو تبلیغاتی به همراه جمعی از اعضای ستاد روحانی در کردستان و مجموعه استانداری و بدون حضور ورزشکاران استان در قالب یک افتتاح ویدئو کنفرانس با آقای رئیس جمهور بهره برداری از سالن 6 هزار نفره سنندج را به مردم ایران اعلام نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

این اظهارات آقای وزیر در حالی بود که این مجموعه ورزشی هنوز تکمیل نشده است و با گذشته 15 سال از آغاز عملیات اجرائی آن هنوز ناتمام مانده است.

,

دولت دوازدهم که تنها 3 تا 100 روز از عمرش باقی مانده است بدون درنظر گرفتن افکار عمومی و وجدان های بیدار در جامعه و در یک اقدامی ناشیانه شروع به افتتاح پروژه های ناتمام در سطح کشور نموده است که این اقدامات خودسرانه داد بسیاری از رسانه ها را در نقاط مختلف ایران در آورده است.

,

در حالی امروز مردم کردستان شاهد مراسم افتتاح سالن 6 هزار نفره سنندج بودند که رختکن های چهارگانه، اتاق گرم و بدنسازی، اتاق های پشتیبانی، جایگاه ویژه خبرنگاران، اتاق دوپینگ، اتاق انتظامات و بوفه های این مجموعه در کنار محوطه سازی آن تکمیل نشده است.

,

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پس از اتمام ارتباط زنده تلویزیونی با رئیس جمهور در جمع خبرنگاران کردستان حاضر شد و به سوالات آن ها پاسخ گفت.

,

سلطانی فر در سخنانی گفت: امروزهفت پروژه بزرگ را افتتاح کردیم که سالن 6 هزار نفره سنندج در نوع خودش بی نظیر بوده و با معماری بسیار خوب هدیه دولت به مردم کردستان است.

,

وی افزود: عملیات ساخت این سالن ورزشی از سال های دور آغاز شده بود ولی عمده پیشرفتش مربوط به سه سال اخیر است.

,

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: خیلی امیدواریم که استان کردستان میزبانی مسابقات بین المللی سالنی در رشته های والیبال، هندبال، بسکتبال، کشتی و رزمی را داشته باشد.

,

سلطانی فر اظهار کرد: ارزش اقتصادی این سالن ورزشی امروز بیش از 150 میلیارد تومان است و طی سنوات گذشته 75 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تکمیل نبودن این سالن ورزشی، بدون اینکه از جزییات این ساختمان و تجهیزنشدن کامل اتاق ها و بخش های مختلف این سالن ورزشی خبر داشته باشد اعلام کرد که این مجموعه کامل هستش اما تصاویر گرفته شده توسط خبرنگار کردتودی چیزی بر خلاف ادعای وزیر ورزش و جوانان را نشان می دهد و در تصاویر گرفته شده بسیاری از بخش های آن هنوز تجهیز و تکمیل نشده اند.

,

فرار رو به جلوی وزیر ورزش و جوانان و عدم پاسخگویی به انتقادات رسانه ها به فرهنگ مدیریتی دولتمردان در دولت دوازدهم تبدیل شده و با نادیده گرفتن دغدغه های افکار عمومی تنها به فکر هیاهوی تبلیغاتی و رسانه ای برای انحراف افکار عمومی هستند.

,

بدون شک اظهارات بدون اشرافیت وزیر ورزش و جوانان در خصوص سالن نیمه تمام سنندج در رسانه های مکتوب و مجازی ایران و به ویژه کردستان برای همیشه تاریخ به عنوان یک سند تاریخی ثبت خواهد شد.

,

خبرنگار کردتودی پس از اظهارات وزیر ورزش و جوانان جویای پیمانکاران این پروژه شد که متأسفانه موفق به پیدا کردن و مصاحبه با آن ها نشدیم و در ادامه به سراغ محمد فیض بخش نماینده شرکت توسعه و نگهداری زیرساخت های ورزشی در استان کردستان رفتیم که وی اعلام کرد ما فقط مجری ساخت و ساز هستیم و وظیفه تجهیز بخش های مختلف این سالن پس از تحویل شرکت زیر ساخت بر عهده اداره کل ورزش و جوانان است.

,

خبرنگار کردتودی در خصوص نواقص این پروژه از فیض بخش سوالاتی را پرسید که وی اعلام کرد که بنده نمی توانم پاسخگوی جزئیات و نواقص این پروژه باشم و ما را به مسئولان ورزش و جوانان استان رهنمون کرد.

,

بدون شک سنندجی ها باید سال های آتی را هم به نظاره بنشینند تا این سالن ورزشی که حدود 2 دهه از عملیات ساخت آن می گذارد تمامی تجهیزات و امکانات آن فراهم شود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه