اخبار داغ

با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور:

ورزشگاه 15 هزارنفری سبزوار افتتاح شد

ورزشگاه 15 هزارنفری سبزوار افتتاح شد
صبح امروز ورزشگاه 15 هزارنفری سبزوار با حضور مجازی رئیس‌جمهور و با حضور معاون وزیر در سبزوار بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان دراین مراسم بابیان اینکه این ورزشگاه فرصت جدید را در اختیار شهرستان قرار خواهد داد اظهار داشت: خوشبختانه امکانات استفاده‌شده در این ورزشگاه از قبیل چمن ،پیست تارتان فرصت برگزاری مسابقات سطح بالا را در شهرستان سبزوار فراهم نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه این پروژه با مشارکت بخش خصوصی به پایان رسیده است عنوان کرد: ایجاد زیرساخت‌های مهم در حوزه ورزش یکی از ضروریات برای رسیدن به قله‌های قهرمانی در جهان است که باید برای همه شهرستان‌های این موضوع را فراهم کنیم.

,

علی نژاد در ادامه با اشاره به مشخصات این پروژه افزود: ورزشگاه سبزوار در زمینی به مساحت بیش از 21 هکتار ساخته‌شده است  و برای ساخت آن 320میلیارد ریال از سال 1384 تاکنون هزینه شده است.

,

وی ادامه داد: امروز  فاز نخست استادیوم این ورزشگاه  مشتمل بر زمین چمن مصنوعی، پیست تارتان، رختکن، نصب دو هزار و 500 صندلی و سرویس‌های بهداشتی به بهره‌برداری رسیده است.

,

گفتنی است امروز و در حالی این ورزشگاه به بهره‌برداری رسید که وعده افتتاح آن برای چندین بار پیاپی به بهانه‌هایی لغو شده بود.

,

همچنین عنابستانی نماینده مردم سبزوار در خلال افتتاح این ورزشگاه با اعتراض به معاون وزیر ورزش و جوانان در نوع اعلام افتتاح این ورزشگاه عنوان کرد: ورزشگاه هنوز در فاز نخست قرار دارد درحالی‌که اطلاعاتی که به در زمان افتتاح به آقای رئیس‌جمهور داده‌شده است حاکی از افتتاح کل ورزشگاه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه