اخبار داغ

تحلیل:

لایه های پنهان سیاسی کاری در کاهش اقدامات اثربخش نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد

لایه های پنهان سیاسی کاری در کاهش اقدامات اثربخش نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد
حرکت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد به سمت جذب اعتبارات کلان در نشست های ملی نمود عینی پیدا کرده است اما اثر گذاری بر خی از جریانات و افراد سیاسی در کاهش این اقدامات ، حکایت از استارت انتخابات بعدی در لایه های پنهان سیاسیی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس دور جدید مجلس شورای اسلامی و حضور دو نماینده استان در سطح ملی با فراز و نشیب های زیادی در همین مدت کوتاه روبرو بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


در سطح کلان حرکت نمایندگان استان بسمت جذب اعتبارات کلان در نشست های ملی دارد که این موضوع در نگاه خود قابل تقدیر است و قطعا در آینده نزدیک نگاه مطالبه گری را در سطوح مجموعه های مختلف و رسانه ها فعال میکند.

,
,

اما در این بین آنچه که در پشت پرده کار پنهان مانده است اقدامات برخی جریانات و افراد سیاسی استان در جهت کاهش نفوذ اثرات این مهم است.

,

با دنبال کردن این موضوعات به چندین موضوع که شاید در نگاه خود جالب توجه باشد می رسیم:
اول جریانات سیاسی مخالف با نمایندگان فعلی: فعالین و سردمداران این جریانات مخالف از همان ابتدای کار اصطلاحا چوب لای چرخ اقدامات این نمایندگان حتی آن دست از اقدامات خوب و اثربخش آنها میکردند که این موضوع امری بدیهی است هرچند که شاید در این زمان بهتر است ضریب کمتری داشته باشند.

,
,

دوم افراد همسو در این جریانات سیاسی همفکر: این سری افراد که قاطبه آنها افرادی هستند که داعیه انتخابات بعدی را دارند از همین ابتدا شیوه نقد را در پیش گرفته اند تا از همین الان استارت اقدامات انتخاباتی خود را زده باشند.

,

سوم اقدامات عجولانه فعالین رسانه ای حاضر در تیم های رسانه ای این نمایندگان است، این افراد با اقدامات شتابزاده خود باعث ایجاد باتلاقی خواهند شد که به مرور زمان این نمایندگان را در دامی فرو میبرند که شاید نتوانند به زودی از آن رهایی یابند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه