اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

واگذاری های غلط کمر اقتصاد کشور را شکسته است

واگذاری های غلط کمر اقتصاد کشور را شکسته است
امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه واگذاری های غلط کمر اقتصاد کشور را شکسته است بیان کرد: در مورد واگذاری پالایشگاه شازند مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که با نظر نماینده ولی فقیه هرگونه اقدامات انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در اراک گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی از یک سو با دشمنان بیرونی و از سوی دیگر با دشمنان داخلی درگیر بوده ایم و عمده دشمنان داخل منافقین بوده اند که از صدر اسلام تاکنون آسیب های زیادی وارد کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

دری نجف آبادی اظهار کرد: در دفاع مقدس و ابتدای انقلاب با مشکلات زیادی مواجه بودیم و شرایط بسیار سختی حاکم بود اما ایمان، اخلاص ، وحدت کلمه، یکپارچگی و ایثار و فداکاری ملت موجب شد هم در جنگ پیروز شویم و هم دشمنان سرافکنده و شکست خورده شوند.

,

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه نقش امام و مقام معظم رهبری در مدیریت جنگ بسیار راهگشا بود ادامه داد: امروز باید این نقش ها به نسل جوان گفته شود.

,

وی اضافه کرد: امروز بعد از گذشت چهل سال از دفاع مقدس از هر زمانی سرافراز تر و مقتدر تر هستیم و قدرت جمهوری اسلامی امروز زبان زد خاص و عام است.

,

دری نجف آبادی بیان کرد: امروز با مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی در بیش از ۹۰ درصد از موارد مختلف روی پای خودمان هستیم و باید اراده های جمعی را به کارگیری کنیم تا در ۱۰ درصد دیگر نیز خودکفا شویم.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: متاسفانه بعد از گذشت چهل سال از انقلاب در بعد اقتصادی ضعیف عمل کرده ایم و شرایط بسیار سختی داریم که یکی از راهکارهای موجود کاهش هزینه های دولت از جمله هزینه های جاری است که نامتعارف است و باید تدبیر صحیح برای کاهش هزینه ها انجام شود.

,

وی با تاکید بر اینکه دامن زدن به اقتصاد نفتی و اضافه کردن به هزینه ها اشتباه است بیان کرد: همه باید بر کاهش هزینه ها کار کنیم و اگر هزینه ها را مدیریت نکنیم قطعا شرایط بدتر خواهد شد.

,

راه علاج اقتصاد کشور تولید است

,

امام جمعه اراک راه علاج اقتصاد کشور را تولید و جهش تولید عنوان کرد و افزود: تولید می تواند کمر تورم و مشکلات را بشکند و امروز همه باید بر روی تولید سرمایه گذاری کنیم.

,

دری نجف آبادی افزود: متاسفانه امروز برخی از کارخانجات کشور مشکلاتی برای تامین مواد اولیه دارند و باید تدبیرهای صحیح برای تامین مواد اولیه آنها انجام داد و هرچه سریعتر باید کارخانجات را از وابستگی نجات دهیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: پالایشگاه شازند با وجود نیم درصد اورانیوم از بهترین پالایشگاه های منطقه است و یک گنج عظیم در استان مرکزی محسوب می شود که البته امروز مقداری بدهی به بانک دارد که باید برای رفع آن تلاش کند.

,

وی اضافه کرد: سال گذشته تنها سود پالایشگاه شازند ۶ هزار و ۷۰۰ هزار میلیارد تومان بوده که یک سرمایه عظیم محسوب می شود و باید از آن به خوبی استفاده کرد.

,

واگذاری های غلط کمر اقتصاد کشور را شکسته است

, واگذاری های غلط کمر اقتصاد کشور را شکسته است, واگذاری های غلط کمر اقتصاد کشور را شکسته است,

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه واگذاری های غلط کمر اقتصاد کشور را شکسته است بیان کرد: در مورد واگذاری پالایشگاه شازند مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که با نظر نماینده ولی فقیه هرگونه اقدامات انجام شود.

,

وی با اشاره به اینکه دولت با واگذاری ها به دنبال رفع مشکلات جاری خود است و این اشتباه است چراکه ما وقتی مشکل داریم که نباید داشته های اصلی خود را بفروشیماظهار کرد: نباید با حقوق و منافع ملت و آرمان های شهدا سیاسی بازی کرد و در نظر گرفتن منافع شخصی ، انتخاباتی و حزبی در امور کشور خیانت به خون شهداست.

,

دری نجف آبادی با بیان اینکه متاسفانه امروز در حوزه جمعیت و خانواده وضعیت خوبی نداریم و در استان مرکزی وضعیت بدتر است خاطرنشان کرد: نرخ باروری ۹ دهم است و باید ۲،۳ دهم باشد و این یک خطر جدی است چراکه جمعیت در حال رفتن به به سمت جمعیت سالمندی است و این می تواند مشکلات زیادی را در آینده ایجاد کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه