اخبار داغ

فیلی از آخرین وضعیت پل چهارم بشار خبر داد

کارساز شدن ضرب الاجل معاون استاندار به شهرداری یاسوج

کارساز شدن ضرب الاجل معاون استاندار به شهرداری یاسوج
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 5 میلیارد تومان برای خرید تیرهای پل چهارم بشار به شهرداری پرداخته شده که به حساب کارخانه سازنده واریز کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  پروژه پل چهارم بشار به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های ارتقای زیرساختی شهر یاسوج با محوریت تسهیل در روند ترافیکی و رشد ظرفیت‌های پدافند غیرعامل اجرایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

با توجه به اهمیتی که این پل دارد اما روند پیشرفت آن  مدتی متوقف شده بود به گونه ای که معاون عمرانی استاندار در جلسه ای از تعیین ضرب الاجل برای شهرداری جهت اتمام این پل خبر داد و گفت: در صورت عدم اتمام این پروژه توسط شهرداری تا پایان شهریورماه، ادامه این پروژه از شهرداری سلب و به دستگاهی دیگری واگذار خواهد شد.

,

در همین رابطه معاونی عمرانی استاندار در اظهاراتی در خصوص آخرین وضعیت پل چهارم بشار در گفتگو با صبح زاگرس گفت: یکی از مشکلات پل چهارم بشار، تیرهای پل بود که در سال جاری 5 میلیارد تومان برای آن تامین  و به حساب شهرداری واریز شد، شهرداری نیز ملزم است که این مبلغ را هرچه سریع تر به حساب کارخانه واریز کند که تیرهای پل نیز ساخته و به استان ارسال شود.

,

عزیز فیلی در خصوص برآورد هزینه ها، گفت: کل هزینه های برآورد شده برای پل  از ابتدای پروژه تا کنون 16 میلیارد تومان بوده که  5 میلیارد تومان برای تیرها اضافه شده است.

,

وی بیان کرد: این پروژه بر عهده شهرداری، با پیمانکاری جهاد نصر اصفهان است، و حدود 10 میلیارد هزینه ادامه جاده پل چهارم  به سمت سروک است که نهایتا این پل تا آذرماه تکمیل خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه