اخبار داغ

به همت سپاه فتح صورت گرفت

توزیع ۹ هزار بسته لوازم ورزشی در بین دانش آموزان نیازمند کهگیلویه و بویراحمدی+تصاویر

توزیع ۹ هزار بسته لوازم ورزشی در بین دانش آموزان نیازمند کهگیلویه و بویراحمدی+تصاویر
فرمانده سپاه فتح گفت: ۹ هزار بسته لوازم ورزشی در قالب رزمایش مومنانه در سراسر کهگیلویه و بویراحمد بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، صبح امروز مراسم توزیع 9 هزار بسته لوازم ورزشی در قالب کمک های مومنانه در سراسر استان  برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این مراسم فرمانده سپاه فتح استان گفت: امروز به نام  شهید، ایثار گران و افتخارات آفرینان نام گذاری شده است، امروز روز چهارم دفاع مقدس است که حدود ۶۰۰ برنامه صورت گرفته است.

,
خرم دل گفت: توزیع اقلام فرهنگی و ورزشی یکی از وعده های ما در رزمایش کمک های مومنانه بوده است  که با توجه به سال تحصیلی جدید در دوره های گذشته بحث توزیع معیشت، لوازم التخریر را داشتیم و امروز بسته های ورزشی به تعداد ۹ هزار بسته شامل توپ و کفش و لباس ورزشی را توزیع خواهیم کرد.
,
 
,
وی افزود: در حوزه آموزشی با آموزش و پروش متناسب با نیاز آنها برنامه ریزی داشته و بسته های فرهنگی توزیع خواهد شد و در هفته های آینده نیز بسته های آموزشی مورد نیاز مدارس، بسته فرهنگی و بسته های عمومی، توزیع خواهد شد.
,
 
,
خرم د گفت: ما به عنوان سپاه و بسیج حوزه فعالیت، نیازمندی های انقلاب و مردم را شناسایی کرده و هر کجا نیاز باشد حضور داریم و در کنار مسئولان خواهیم بود.
,
 
,
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: توزیع بسته های ورزشی تحت عنوان کمک های مومنانه توسط سپاه پاسداران دنبال می شود که تقدیر و تشکر دارم.
,
 
,
زارع پور با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب در امر کمک های مومنانه، با محوریت سپاه پاسداران و مردم و مسئولان شکل گرفت، گفت: مردم کمک های خوب نقدی و غیر نقدی داشتند، در حوزه آموزش و پرورش تا اکنون ۲ میلیارد تومان اقلام مختلف توزیع شده است و امروز اقلام ورزشی را در برنامه داریم و در آینده بسته های فرهنگی را خواهیم داشت که از تلاش های سپاه پاسداران تقدیر و تشکر می کنم.
,
 
,
زارع پور با ارائه پیشنهادی مبنی بر ضدعفونی مدارس و تامین اقلامی مانند ماسک، مور نیاز است، گفت: پویشی برای تامین اقلام مورد نیاز مانند ماسک و ضدعفونی مدارس راه اندازی شده که از سپاه پاسداران می خواهیم در این پویش ما را یاری کنند.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه