اخبار داغ

رزمنده دوران دفاع مقدس:

مشکلات کشور ناشی از فاصله گرفتن از سبک مدیریت دوران دفاع مقدس است

مشکلات کشور ناشی از فاصله گرفتن از سبک مدیریت دوران دفاع مقدس است
بوالفضل دوستمحمدی معتقد است مشکلات فعلی جامعه ناشی از فاصله گرفتن و بی‌اعتقادی مسئولان کشور به مدیریت دوران دفاع مقدس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل دوستمحدی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در گفتگو با مرآت، با یادآوری این نکته که گسترش و  اشاعه مدیریت دوران دفاع مقدس راهکار برون رفت بسیاری از مشکلات حاکم بر کشور است اظهار کرد: در شیوه‌های مدیریتی که به سبک جهادی اداره می‌شود با انواع اشرافی‌گری، بی مسئولیتی،ناهنجاری، بی‌توجهی و سستی  مبارزه می‌شود اما امروز شاهدیم مسئولان کشور رغبتی به مدیریت جهادی و دوران دفاع مقدس ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی نابسامانی اوضاع امروز جامعه را ناشی از فاصله گرفتن مسئولان از روحیه‌ی انقلابی و مدیریت جهادی دانست و گفت: شیوه‌های مدیریتی فعلی محصول فرهنگ سرمایه‌داری است و با قاطعیت می‌گویم مسئولان فعلی کشور اعتقاد و علاقه‌ای به پیاده سازی مدیریت انقلابی در جامعه ندارند.

,

این رزمنده دفاع مقدس از عدم نظارت و افزایش روزافزون قیمتِ کالاها و اقلام ضروری  به ویژه قیمت خودرو در کشور انتقاد کرد و افزود: مگر شرکت‌های ماشین سازی در اختیار دولت نیست؟ پس چرا نظارتی نمی‌شود و یک قیمت خودرو یک شبه چند برابر می‌شود؟ معاون اول رئیس جمهور باید مسئول توزیع مرغ و تخم‌مرغ شود!

,

 وی با تأکید بر پیاده سازی مدیریت‌هایی به سبک مدیریت دوران دفاع مقدس اظهار داشت: از آنجایی که در مدیریت جهادی و مردمی جایگاه و درجه‌ای مطرح نیست مشکلی روی زمین باقی نمی‌ماند به عنوان مثال امام راحل به عنوان معمار و مهندس انقلاب پس از تشکیل انقلاب اسلامی برای شکل‌گیری نهادهایی  مردمی چون سپاه، کمیته امداد، جهادسازندگی و...برنامه ریزی کرده است که همه این‌ها مدیریت‌ها مردمی و با هدف رفع مشکلات محرومان بنا شده است. 

,

دوستمحمدی تصریح کرد: سیلی‌های مکرر انقلاب اسلامی  به  استکبار جهانی ثمره مدیریت مردمی است که حضرت امام آن را طراحی و رهبر معظم انقلاب نیاز ادامه دهنده آن است.

,

این رزمنده دفاع مقدس همچنین ذلت امروز  آمریکا را دستاورد مهم دفاع مقدس دانست و بیان کرد: در برهه‌ای امام راحل گسترش هسته‌های انقلاب در سراسر جهان را مورد تأکید قرار داد و امروز شاهدیم استکبار جهانی از نزدیک شدن به یمن، سوریه ،عراق و لبنان واهمه دارد.

,

وی بیان کرد: امروز به واسطه پاشیدن بذر دفاع مقدس در جهان به چنان  اقتدار نظامی رسیدیم که  بیگانگان به خود  اجازه تعدی به جمهوری اسلامی ایران را نمی‌دهند تا جایی که خاخام‌های یهودی جار می‌زنند از دست موشک ایران به کجا پناه ببریم ؟ 

,

دوستمحدی لازمه‌ی ایستادگی برابر تجاوز‌های نابخردانه دشمن  را تقویت سیستم نظامی و دفاعی کشور دانست که ذیل سایه انقلاب اسلامی و مدیریت دفاع مقدس تشکیل و تقویت شد.

,

وی بیان کرد: امروز اگر کشور  در زمینه سیستم‌های جنگ الکترونیک و موشک دچار ضعف بود مورد تعرض و تجاوز آمریکا قرار می‌گرفت .

,

این رزمنده دفاع مقدس خاطر نشان کرد: تقویت کشور در این حوزه با تکیه بر مدیریت جهادی زیر نظر رهبری در واقع عمل به این آیه قرآن است که می‌فرماید : 

,

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ ... هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با  دشمنان‌ آماده سازید!

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه