اخبار داغ

مدیر بنیاد علوی در لنده مطرح کرد؛

انتقاد از کم کاری برخی ادارات کل کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد از کم کاری برخی ادارات کل کهگیلویه و بویراحمد
مرادی پور با گلایه از برخی مدیران کل کهگیلویه وبویراحمد گفت: در حالی که بنیاد مستضعفان و علوی برای محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده گام های بزرگی برداشته است متاسفانه برخی از مدیران کل استان کمترین همکاری را برای اجرای طرح ها دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در شهرستان لنده در گفت و گو با صبح زاگرس، گفت: بنیاد علوی و مستضعفان با رویکرد محرومیت زدایی در شهرستان لنده بیش از دو سال و نیم مستقر هست که به مشارکت و همکاری بیش از پیش ادارات شهرستان و استان نیاز دارد اما این روحیه مشارکتی بسیار پایین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مرادپور  افزود: در حالی که جلسات مختلفی با استاندار و معاونین وی برای مشارکت بیشتر ادارات کل برگزارشد ولی متاسفانه میزان مشارکت و همکاری برخی از مدیران کل ادارات استان بسیار پایین است و همین امر به تحقق برنامه های و اجرایی شدن پروژه ها لطمه وارد می کند.

,

وی تصریح کرد: در سطح شهرستان لنده مشکلی با ادارات و نهادها نداریم ولی باتوجه به بروکراسی اداری در استان این روحیه مشارکت پذیری بسیار پایین است.

,

وی تاکیدکرد: تامین جهیزیه برای زوجین، تامین نیازمندی های آموزشی و تجهیزاتی مدارس آموزش و پرورش، تامین بسته های معیشتی، تسهیلات کرونایی، ایجاد طرح های اشتغالزایی از طریق صندوق های توان افزایی و پروژه های عمرانی و برنامه های فرهنگی از عمده ترین فعالیت های بنیاد در این شهرستان است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه