اخبار داغ

فرمانده گردان امام حسین(ع) کاشمر خبر داد؛

اعزام گردان امام حسین(ع) کاشمر به منطقه مرزی شمال شرق کشور

اعزام گردان امام حسین(ع) کاشمر به منطقه مرزی شمال شرق کشور
نجاتی از اعزام بسیجیان گردان امام حسین(ع) به منطقه شمال شرق کشور با هدف ارتقاء توانمندی و نمایش اقتدار نیروهای مردمی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاظم نجاتی، فرمانده گردان امام حسین (ع) کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: 30 نفر از بسیجیان گردان امام حسین (ع) در راستای ماموریت ذاتی خود به منطقه ماموریتی شمال شرق کشور اعزام می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه ماموریت ذاتی این گردان، یک ماموریت دفاعی و امنیتی است، خاطرنشان کرد: این تعداد از بسیجیان حدود 15 روز در منطقه مرزی حضور دارند و آموزش های لازم را نسبت به نوع تاکتیک و تکنیک های مقابله با دشمن را کسب می کنند.

,

فرمانده گردان امام حسین (ع) کاشمر با تاکید بر اینکه بسیجیان در این ماموریت نسبت به حوزه استحفاظی ماموریت دفاعی خود آشنا می شوند و آموزش های لازم را می بینند، تصریح کرد: اعزام بسیجیان گردان هر 45 روز یکبار از شهرستان اعزام می شوند.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: هدف ما از برگزاری چنین اردویی ارتقاء آمادگی سطح یگان اعم از نیروهای بسیجی و وظیفه، آشنایی بیشتر با زندگی در شرایط سخت و در واقع اجرا و تمرین انواع تکنیک‌های مقابله با دشمن است.

, .,

نجاتی با اشاره به اینکه دوره آموزش تکمیلی بسیج هر ساله در شهرستان برگزار می شود، عنوان کرد: ماموریت دفاعی از حوزه استحفاظی شهرستان و ماموریت دفاعی امنیتی به برادران ناجا در راستای برقراری و مقابله اغتشاشات داخلی کمک می کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه