اخبار داغ

پس از گذشت 6 ساعت از آتش سوزی صورت گرفت؛

آخرین جزئیات آتش سوزی در "باگ" و "بادمگان دنا" از زبان فرماندار

آخرین جزئیات آتش سوزی در "باگ" و "بادمگان دنا" از زبان فرماندار
فرماندار دنا گفت: نیروی مردمی و هم اکنون در منطقه آتش سوزی حضور دارند و 70 درصد آن خاموش شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس صبح امروز آتش مناطقی از روستاهای بادمگان و باگ بخش پاتاوه شهریتان دنا را در برگرفت که فرماندار دنا آخرین اخبار در این خصوص را بیان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

پناهی در گفتگو با این پایگاه خبری بیان کرد: آتش سوزی در مناطق روستای بادمگان در کمتر از یک ساعت مهار شد که در حوزه محیط زیست بوده و با ور مردم دهیاران و شوراها و نیروهای محیط زیست خاموش شد.

,

فرماندار دنا با بیان اینکه نیروی مردمی و  هم اکنون در منطقه آتش سوزی حضور دارند گفت: آتش سوزی در روستای باگ از ساعاتی پیش شروع شده است و 70 درصد آن خاموش شده است که با حظور نیروهای مردمی و محیط زیست آن مقدار باقی مانده نیز تا ساعتی دیگر خاموش خواهد شد.

,

وی افزود: خوشبختانه در آتش سوزی های رخ داده در شهرستان دنا، آتش در همان ساعات اولیه خاموش شده است که اقدام سریع نیورهای دولتی و همکاری مردم منطقه موجب آن شده است.

,

پناهی دلایل این آتش سوزی ها را عوامل انسانی بیان کرد و گفت: عده ای به قصد سواستفاده ار منابع طبیعی و عده ای به دلایل بی احتیاطی در طبیعت موجب بروز آتش سوزی می شوند و حتی دیده شده که تیراندازی در کوه و جنگل موجب آتش سوزی شده است لذا از همه مردم شهرستان دنا تقاضا داریم که نهایت همکاری در این خصوص را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه