اخبار داغ

با شهادت دکتر سید مهدی بهشتی شیرازی؛

دانشگاه علوم پزشکی کرمان اولین شهید مدافع سلامت استان را تقدیم کرد

دانشگاه علوم پزشکی کرمان اولین شهید مدافع سلامت استان  را تقدیم کرد
حمیدرضا رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با صدور پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت دکتر سید مهدی بهشتی شیرازی گفت: ایثار و از خودگذشتگی در راه خدمت به جامعه پاداشی عظیم نزد خداوند متعال دارد و در این راه پر مخاطره جان برکفان حوزه سلامت از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا با فداکاری و تحمل شرایط سخت و طاقت فرسا به بیماران ارائه خدمت می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان شهید مدافع سلامت دکتر سید مهدی بهشتی شیرازی متخصص اطفال بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان راور بر اثر ضایعات ریوی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا آسمانی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در پی این ضایعه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان پیامی به شرح زیر صادر کرد:

,

 

,

“وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ

,

ایثار و از خودگذشتگی در راه خدمت به جامعه پاداشی عظیم نزد خداوند متعال دارد و در این راه پر مخاطره جان برکفان حوزه سلامت از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا با فداکاری و تحمل شرایط سخت و طاقت فرسا به بیماران ارائه خدمت می دهند و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده اند.

,

شهید مدافع سلامت “دکتر سید مهدی بهشتی شیرازی” متخصص اطفال بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان راور نمونه یک انسان با اخلاق، متعهد و سخت کوش بود که در این برهه از زمان با جانفشانی در راه خدمت به مردم، در پی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و تحمل یک دوره بیماری شامگاه چهارشنبه دوم مهرماه ۹۹ به لقا الله پیوست.

,

اینجانب این مصیبت فراموش نشدنی را به خانواده گرامی آن شهید والامقام، جامعه پزشکی، خانواده بزرگ حوزه سلامت استان کرمان و همکاران محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان راور  صمیمانه تسلیت گفته و از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای همکار فداکارمان و برای بازماندگانش صبر و بردباری مسئلت دارم.

,

دکتر حمید رضا رشیدی نژاد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه