اخبار داغ

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه اصفهان:

انتشار 450 عنوان کتاب انتشارات ستارگان درخشان در زمینه دفاع مقدس

انتشار 450 عنوان کتاب انتشارات ستارگان درخشان در زمینه دفاع مقدس
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه صاحب ‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: انتشارات ستارگان درخشان ناشر تخصصی دفاع مقدس است که تاکنون حدود 450 عنوان کتاب در زمینه دفاع مقدس تهیه و منتشر کرده است و در سطح کشور سهم خوبی در این زمینه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین قاسمی در گفت و گو با صاحب نیوز در خصوص فعالیت انتشارات ستارگان درخشان اظهار کرد: انتشارات ستارگان درخشان ناشر تخصصی دفاع مقدس است که تاکنون حدود 450 عنوان کتاب در زمینه دفاع مقدس تهیه و منتشر کرده است و از 19 هزار کتابی که در کشور در حوزه دفاع مقدس نوشته شده است، اصفهان سهم خوبی در این زمینه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مدیر مسئول انتشارات ستارگان درخشان گفت: 9 عنوان کتاب جدید هم تا پایان سال منتشر می شود و از گروه های مختصص در این زمینه هم استفاده کردیم تا کارهایی که قرار است عرضه شود، قوی و پرمحتوا و متناسب با ذائقه مخاطب باشد.
,
 
,
وی افزود: چند کار جدید داریم که در حوزه کتاب سنت شکنی کرده است که «گردان قاطریزه» اولین مستند-کتاب کشور است؛ مستند تلویزیونی این کار تهیه و تولید شده و کتاب هم در کنار آن قرار گرفته و همزمان عرضه می شود.
,
 
,
قاسمی با توضیح اینکه با توجه به بازخورد خوبی که از این کار دیدیم و چهار مستند-کتاب دیگر امسال تهیه و تقدیم جامعه می کنیم، بیان کرد: یک کتاب کودک راجع به شهید راشل کوری، خبرنگار آمریکایی که در غزه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی تهیه شده است.
,
 
,
وی تصریح کرد: سیمرغ مجموعه ای از 30 فرمانده شهید اصفهانی است که خارج از استان فرمانده بودند و تا پایان امسال شش عنوان از کتاب های سیمرغ منتشر می شود.
,
 
,
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه صاحب‌ الزمان (عج) اضافه کرد: «گمشده در اربعین» کتاب دیگری است که برای ایام اربعین نوشته شده و در مراحل آخر خود قرار دارد و آماده چاپ است؛ داستان این کتاب براساس واقعیت ها نوشته و با جذابیت هایی که دارد و با توجه به محدودیت های امسال در راهپیمایی اربعین می تواند انتفاقات خوبی را در این حوزه رقم بزند.
,
 
,
وی با بیان اینکه هر موضوعی که فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را  پوشش دهد، ما در انتشارات ستارگان درخشان دنبال می کنیم، خاطر نشان کرد: مخاطب کتاب هایی که ما منتشر می کنیم اقشار مختلف جامعه از کودک تا افراد پیر و سالخورده هستند.
,
 
,
قاسمی ادامه داد: امسال کتاب «شهید 14 ساله» که راجع به شهید مهرداد عزیزاللهی و «مشق آخر» برای شهید زینب کمایی نوشته شده که برای مخاطبان نوجوان تهیه شده است.
,
 
,
وی بیان کرد: از جمله کتاب هایی که امسال منتشر می شود، مستند-کتاب راجع به بمباران و موشکباران اصفهان است که این کتاب دو سه سال کارهای تحقیقاتی آن زمان برده است؛ انتشار کتاب و مستند در کنار آن به زودی عرضه می شود.
,
 
,
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه صاحب‌ الزمان (عج) در پایان گفت: هر سال نمایشگاه ملی دفاع مقدس برگزار می شود و ما هم در این نمایشگاه حضور پیدا می کردیم که امسال به دلیل شرایط کرونا به عنوان یک اولین تجربه در کشور به صورت مجازی در آبان ماه برگزار می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه