اخبار داغ

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور:

۲ هزار واحد مسکونی برای مددجویان‌کمیته امداد در کرمانشاه ساخته می شود

۲ هزار واحد مسکونی برای مددجویان‌کمیته امداد در کرمانشاه ساخته می شود
محمدباقر نوبخت, رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۲ هزار واحد مسکونی در استان کرمانشاه توسط بنیاد مسکن و با پشتیبانی مالی سازمان برنامه و بودجه در کمتر از یک سال برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) ساخته شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، محمدباقر نوبخت در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ۳ تفاهم نامه و ۲ اقدام سرمایه گذاری در استان کرمانشاه صورت گرفت.

وی افزود: ۱۷ طرح و پروژه در استان که امکان اتمام آنها تا پایان سال وجود دارد به ارزش حدود یک هزار میلیارد تومان شناسایی شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه بیان داشت: برای ۵۲ طرحی نیز که در حوزه تولید استان وجود دارد هزار و ۴۵۱ میلیارد تومان از منابع دولتی و غیر دولتی پرداخت می شود تا بتوانیم این ۵۲ طرحی را که ۸ هزار و ۱۱۱ فرصت شغلی ایجاد کرده است را به اتمام برسانیم.

این مسئول ادامه داد: مقرر شد ۲ هزار واحد مسکونی در استان توسط بنیاد مسکن و با پشتیبانی مالی سازمان برنامه و بودجه در کمتر از یک سال برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) ساخته شود.

نوبخت بیان داشت: همچنین برای توسعه شبکه دیجیتالی و زیرساخت های مورد نیاز سازمان صدا و سیما توافق نامه ای با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان امضا شد که با تحقق این مهم استان از افزایش پوشش شبکه های تلویزیونی دیجیتال برخوردار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه