اخبار داغ

عسکری: اولویت اصلی حفظ سرمایه‌های ملی است/ هادی‌پور در سلامت کامل به سر می‌برد

عسکری: اولویت اصلی حفظ سرمایه‌های ملی است/ هادی‌پور در سلامت کامل به سر می‌برد
سرمربی تیم‌ملی تکواندو گفت: اولویت اصلی سلامتی ورزشکاران و حفظ سرمایه‌های ملی است، برهمین اساس با هماهنگی که از طریق سازمان تیم های ملی با فدراسیون پزشکی ورزشی صورت گرفت روز گذشته زانوی هادی پور مورد معاینه تخصصی قرار گرفت تا خیال ما از سلامت آرمین راحت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه پس از صدور مجوز برگزاری اردوها از روز 15 شهریور تمرینات را با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا آغاز کردیم، گفت: تمرین ملی پوشان به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت انفرادی و در شهرهای خود زیر نظر کادر فنی در حال پیگیری بود اما از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود که با شروع اردو، تمرینات ملی پوشان را به صورت دقیق و با نظارت لازم پیگیری می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرمربی تیم ملی در خصوص آرمین هادی پور افزود: آرمین قبل از حضور در اردو دچار درد زانو شده بود که پس از بازگشت ملی پوشان وشروع تمرینات با توجه به اینکه احساس درد همچنان ادامه داشت این موضوع را با کادر فنی در میان گذاشت.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اولویت اصلی سلامتی ورزشکاران و حفظ سرمایه‌های ملی است با هماهنگی که از طریق سازمان تیم های ملی با فدراسیون پزشکی ورزشی صورت گرفت روز گذشته زانوی هادی پور مورد معاینه تخصصی قرار گرفت تا خیال ما از سلامت آرمین راحت شود. خدا را شکر پس از بررسی دقیق مشخص شد که آرمین برای ادامه تمرینات خود مشکلی نداشته و می‌تواند تمرینات خود را همچنان ادامه دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه